Zenjo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg noen som har en sån kort som kan si om den er noen go har tenkt og kjøpe en her er en link http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325488 ? så lurte jeg på om den går an å bruke som sli siden jeg har en hovedkort som støtter sli. ville vært fint om jeg får svar fra noen som kan bedre en meg om skjermkort takk Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bra kort det der. Og det funker i SLI Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det kortet er generellt bra, men jeg ville ikke ville kjøpt det fra komplett fordi det koster 400kr mindre om du handler fra en annen plass. Se prisguiden. Hvis du kan vente noen måneder eller gå opp til 3600kr i pris så får du skjermkort med støtte for DirectX 10. Det heter geforce 8800GTS. Ytelsen er selvsagt også veldig mye bedre enn på 7950GT. Skjermkortet du linker støtter SLI. Det står under linken detaljer på komplett sine sider. Alle skjermkort med geforce 7600GS eller bedre støtter SLI. I prisguiden kan du velge avansert søk og bruke SLI som søkekriterie. Da får du opp en lang liste over skjermkort som støtter SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå