Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med D-Link DI-624

Anbefalte innlegg

Vell, problemet er at når vi (dvs. alle av de 3 pc'ne på nettverket) skal laste ned noe, slår internetten seg av. Dette sjer bare på den pc'n som laster ned, ikke de som bare er litt aktiv på nettverket... Haha, dær sjedde det igjen :hrm: . ( Jeg skriver altså mens internetten er ned, å ja jeg er trønder) Uansett! Kan noen hjelpe meg? Routeren er en D-Link DI-624 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den routeren er kjent for å være ustabil ja, MEN, det gjelder bare dersom det er lenge siden du kjøpte den og fortsatt bruker den underdimensjonerte strømforsyningen som fulgte med for lenge siden.

Jeg har en slik router og hadde mye problemer med at den restartet seg stadig vekk. Jeg benyttet meg av det tilbudet som D-Link hadde om å bytte ut til bedre strømforsyninger og har ikke hatt en ufrivillig reboot av routeren etter at jeg byttet strømforsyningen for 2 år siden.

Lenke til kommentar

Hadde samme routeren for en god stund siden.

Fikk beskjed at jeg måtte ha ny strømforsyning, og fikk tilsendt dette.

Det hjalp ikke i det hele tatt, like ustabil.

Oppgraderte firmware også, det hjalp heller ikke.

Gikk tilbake med der jeg kjøpte den å fikk bytta den med en WRT54G (av de gamle versjonene), og den fungerer utmerket! :)

Hvilken nedlastning er det snakk om?

Om det gjelder P2P, så kan det være at routeren kveles av for mange tilkoblinger. Dette kan reduseres i noen programmer, f.eks. uTorrent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...