Gå til innhold

kraftig cpu eller windows feil?

marius883

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Dell Latitude D620 Laptop med følgende specs:

Intel Core Duo T2400 1,83 ghz

1 GB 667mhz ddr2 minne

Intel gma 950 Skjermkort

Når jeg kjører: nero start smart, windows media player med musikk, Itunes med musikk, vlc media player med video, google earth, msn live messenger, mozilla firefox, og virussøk på avg, bruker jeg kun 10-15% av cpuen! Kan dette stemme?

Dok1.doc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo og tyde på at andre ting som fx treg harddisk er en flaskehals i systemet. Det er heller ikke spesielt ressurskrevende programmer du lister opp der (MSN har en tendens til plutselig å begynne å spise masse minne og trekke over 70-80% av cpu-kraften på min maskin, men dette kan være en svakhet i den versjonen av msn (7.0.0816) jeg bruker som har blitt fikset i live messenger).

Lenke til kommentar
kan jo og tyde på at andre ting som fx treg harddisk er en flaskehals i systemet. Det er heller ikke spesielt ressurskrevende programmer du lister opp der (MSN har en tendens til plutselig å begynne å spise masse minne og trekke over 70-80% av cpu-kraften på min maskin, men dette kan være en svakhet i den versjonen av msn (7.0.0816) jeg bruker som har blitt fikset i live messenger).

7464073[/snapback]

Ville bare si at det langt ifra har blitt fikset i Live Messenger, heller blitt værre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...