Ruhell Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Heisann. Er det nokon som har ein god ide til kva slags cover/belegg ein kan bruke over lcd displayet på EOS 400d for å beskytte det mot riper etc. Kor kan ein evt kjøpe slikt? Takk Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 er den LCD på 2.5" diagonalt ?..... kan du ta mål bredde og høyde, så kanskje kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 LCD'en på 400d er 2,5"... den har også en sort kant, som går litt ut over skjermen. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 og mål er ?..... høyde og bredde ??? i cm.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kommer ikke Canon sine med plastikk LCD beskytter? Lenke til kommentar
parleur Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kommer ikke Canon sine med plastikk LCD beskytter? 7464045[/snapback] trur det er kun Nikon som har sånn plastikkdings for å ta av og på Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg har efter 23000 billeder med 350D og 3500 med 30D endnu ikke fået ridset min skærm (og det er primært foto udendørs) . De gange debatten har været oppe er det som oftest endt med at folk har droppet det igen da de færreste har prøvet at få ridset skærmen. Det er jo ikke en mobiltelefon der ligger i lommen sammen med nøgler, knive og hvad man ellers render rundt med - og skærmen er ret hårdfør. Lenke til kommentar
Ruhell Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Eg har dessverre allerede fått ei ripe, og tenkte å unngå å få fleire..... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Gode fotobutikker har selvklebende små plastark som festes over skjermen og beskytter den mot slitasje og riper. Den beskytter ikke like godt som Nikon sine plastdeksler (som ikke passer på Canon pga. manglende feste), men hvis man av erfaring vet at man lett riper opp ting, så er det en billig investering. Men pass på å presse ut luft fra under plasten mens du fester den, så unngår du små luftbobler på skjermen. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 For min del målte jeg opp dimensjonene på displayet og kuttet til et lite stykke kontaktpapir. Bildekvaliteten på skjermen blir littegrann redusert, men det går seg til etterhvert. Lenke til kommentar
Suunto Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De har på clas ohlson http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=2159373 Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har Inivisible Shield på 1d 30d og nå på Gps'en også. Knallbra saker. Praktisk talt komplett umulig å stripe opp/rive opp og sitter i motsetning til mange andre slike beskyttelsesfilmer 'som klistret'. Dog fullt mulig å få av igjen, om ønskelig. Anbefales. Koster ca $10 og frakt er inkludet. http://www.invisibleshield.com/ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 http://www.japanphoto.no/product/rens-og-v...-lcd-film-2-5-/ Fungerer utmerket,bruker den på min 30D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå