cub71 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har en MB 220 CDI fra 2000 som i dag har begynnt å gløde etter oppstart. Det har jeg aldri sett før, men i dag skjedde det tre ganger. Jeg gløder som normalt før oppstart til lampen slukker. Etter at motoren har startet begynner glødelampen å lyse igjen. Etter 1 til 2 minutter slukker den igjen og jeg ser den ikke mer på den kjøreturen. Er det noen som vet om dette er normalt, eller om jeg har et problem? Det er jo veldig fuktig for tiden. Kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Se i intstruksjonsboken din, hva det betyr. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det betyr at en eller flere glødeplugger er defekte.De kan måles ut eller leses ut via diagnosen. Lenke til kommentar
cub71 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Takk skal du ha. (Har ikke instruksjonsboken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå