phex Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Har en stor samling linker som jeg har sortert inn i flere kategorier. Disse linkene ønsker jeg å presentere online på en enkel og oversiktlig måte uten veldig mye "dilldall". Er på jakt etter en "webprogramvare til linkarkiv"-løsning. Finnes det webprogramvare som er spesielt tilpasset til å vise mange linker sortert i kategorier? Er også åpen for å bruke f.eks. Wordpress med temaet "X", eller Joomla med utvidelsen "X". Noen som har noen gode forslag? Takk! Endret 9. desember 2006 av phex Lenke til kommentar
phex Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Ingen som har forslag til/erfaringer med et eller annet script? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://del.icio.us/ er en side for å legge inn favoritter. Der angir man hver adresse med ett eller flere "tags", og kan slik søke etter de sånn. Men jeg tror du blir nødt til å legge inn hver adresse manuelt, så blir en noe tungvindt løsning hvis du har mange url'er... Lenke til kommentar
phex Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Takk for tipset, men det var ikke akuratt det jeg tenkte på. Det jeg ønsker å lage et linkarkiv som f.eks. Startsiden.no. Hvis du skjønner ... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 aha, forstår. Nei, aner ikke hvordan du kan effektivisere den jobben desverre. Kan du html og php (eller tilsvarende språk) kan du jo lage et script selv. Oppgaven blir altså å gå igjennom alle filer i en mappe, hente ut url'en og så printe ut url'en i et html-ark. Men jeg kan ikke hjelpe deg med koden, for jeg er ingen ekspert på php akkurat... Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva med PHPLink directory? Demo finnes her. Lenke til kommentar
phex Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Hva med PHPLink directory?Demo finnes her. 7545935[/snapback] Ser ikke dumt ut det nei, skal definitivt testes ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå