RaymanDS Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fant en fyr på finn som eide en leketøysbutikk som skulle slutte med dem, hadde 2 igjen da jeg kjøpte min i går Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 EDIT: Ops, var ikke helt sikkert i mårra allikevel - men kommer det ikke i mårra i Oslo, så er det begynnelsen av neste uke (senest onsdag) der og. Da kan jeg melde med glede at Elkjøpene i osloområdet meget sannsynlig får Wii imorgen den dag . Og resten av Norge enten i morgen, eller i starten av neste uke. Kommer ikke et fantastisk antall, men det kommer iallefall litt varer. Ps3 kommer også inn, om folk er interessert i den. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Høres bra ut Håper det kommer Wii's litt oftere inn i butikkene framover Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Lurer jaggu på om jeg skal stille meg i kø, kjøpe en og selge den grisedyrt på finn.no Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Så de hadde 2 stk på free record shop i karl johan igår.. De sto der bare.. var nesten rart å se.. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jøss...fortsatt manko på wii? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jøss...fortsatt manko på wii? 8448102[/snapback] Det visst det selv om jeg og du har fått en - og jeg ser ingen grunn til at du skal gni det inn for andre med en dråpe sitron. Tips til andre: Bare fortsette å spørre butikker rundt om kring. Jeg var kanskje litt "dum" og kjøpte wii for 2800, men for å være helt ærlig så synes jeg at det var verdt det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jasså, jeg kjøpte Wii brukt en uke med Zelda for 3500. Og det var jeg fornøyd med. Kunne ikke tenke meg å gått julen uten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Da kan jeg melde at Wii er på lager på elkjøp'er i Osloområdet, dette betyr at resten av landet enten har fått i dag, eller får i mårra . Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Syntes nesten litt synd på folk som sliter med å skaffe Wii når jeg selv har hatt min siden release 8 desember, og har spilt på den kanskje 10 timer til sammen, i beste fall. Falt ikke akkurat i smak.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ja, Wii er på lager på Elkjøp her nå for første gang på lange tider. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ja, Wii er på lager på Elkjøp her nå for første gang på lange tider. 8462715[/snapback] Elkjøp på Skøyen (OSLO) har den på lager. Var kanskje 10 stk igjen igår rundt kl 17. I alle fall på utstilling. Vet ikke om de hadde mer på bakrommet... Skal man få tak i en av disse fra Skøyen så må man nok dra i dag. I følge nettsidene til Elkjøp så hadde både Skøyen og Storo disse på lager i går kl 19:45. Så spørs det hvor lenge det holder før det blir tomt igjen. Endret 25. april 2007 av johanch Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Etterspørselen har ikke vært helt vill rett og slett..er nok på lager hos de fleste enda. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Stemmer det, de har enda konsoller på lager over en dag etter at de kom dit. Kan vel bare bety at det at det begynner å løsne. Men nå har jeg brukt 10000,- på å bygge meg en ny PC, så noen Wii blir det nok ikke på meg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Masse Wii @ Elkjøp Hamar. Har veldig lyst til å kjøpe, men lommeboka sier nei. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen som vet om de fortsatt har igjenn Wii's på El-kjøp og Lefdal på tiller i trondheim nå? Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Masse Wii @ Elkjøp Hamar. Har veldig lyst til å kjøpe, men lommeboka sier nei. 8473244[/snapback] Hva var prisen? Og det er jo forståelig at ikke de Wiiene som blir lagt ut for salg nå ikke blir revet ut av hyllene. Folk har jo gått i månedsvis og ventet på konsollene, og så plutselig dukker de opp i butikkene? Ikke gidder jeg å la butikken utnytte meg og betale 3000,- for den, når folk kjøpte den for 2000,- ved lansering (lokketilbud osv, jada), men 2500,- burde være normalpris. Etter så lang venting gidder jeg ikke betale 3000,- for Wiien. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Enig. Har man ventet så lenge, kan man vente litt til på at prisen blir fornuftig. Saken hadde kanskje stilt seg litt annerledes med Metroid og Mario (Galaxy eller Paper Mario) på markedet. Zelda er en god opplevelse som ikke kommer til å bli dårligere bare fordi man venter med å spille det til høsten. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hadde det ikke vært for at jeg tilfeldigvis fikk tak i en da jeg var på helgetur i Oslo rett etter nyttår, hadde nok ikke jeg heller kommet til å kjøpe en nå. Tror nok at mange som ikke har fått tak i en ennå tenker det samme. Merkelig at det har tatt så lang tid å få konsoller til Norge. Tydelig av Norge er langt nede på prioriteringslisten. Ørjan... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nå skal det sies at det er meir eller mindre liknende tilstander verden over... I USA er det jo nesten lenserings-tilstander kvar gong ein butikk reklamerer mad at di får inn wii ein bestemt dag. Like umulig å få talk i der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå