Mala Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Når evt. Nintendo har fått opp produksjonen sin Merkelig at de sliter enda, etterspørselen kan vel ikkje vere så stor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Etterspørselen kan da ikke være så stor... Den synker i hvert fall, når folk ikke gidder å vente lengre, og mister fullstendig lysten på en Wii. Det har du bevis på i denne tråden til og med. EDIT: Leifs Endret 29. mars 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jepp. Behold; jeg er et levende bevis. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 BRIO på CC Vest har WIi maskiner inne Lenke til kommentar
bearnar Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg ringte Expert Bonus på Lade i Trondheim her forrige fredag. Snakka litt med ei hyggelig dame om wii-fenomenet, og at det var håpløst å ha den på lager. Fikk ho til å sjekke lagerstatus på samtlige butikker i Norge (det er en del). Var kun TO butikker som hadde inne, Bergen med 3 stk, og Kristiansund med 10 stk. Heiv meg på telefonen til Krsitiansund, og snakka med en hyggelig kar. Jeg fikk overtalt han til å sende meg en i postoppkrav, og i forrigårs kom jammen hentelappen i postkassa ;D Fikk den for 2500,- ! Fornøyd Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå er det faan meg på tide at det komme flere Wii's til Elkjøp Tiller og Lefdal i Trondheim,har ventet så alt for lenge på en Wii. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Etterspørselen kan da ikke være så stor... Det er den. Den synker i hvert fall, når folk ikke gidder å vente lengre, og mister fullstendig lysten på en Wii. Det har du bevis på i denne tråden til og med. Noen sytepaver i en forumtråd er ikke noe bevis. Den enorme etterspørselen og vanskene med å få tak i er derimot et bedre bevis. Lenke til kommentar
ojs85 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Til dere som bor i oslo: "Pytt & Panne" på Storo-senteret har mange Wii inne Lenke til kommentar
Sund Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå er det faan meg på tide at det komme flere Wii's til Elkjøp Tiller og Lefdal i Trondheim,har ventet så alt for lenge på en Wii. 8274050[/snapback] Toys'r'us på Tiller har Wii til 2499! Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå er det faan meg på tide at det komme flere Wii's til Elkjøp Tiller og Lefdal i Trondheim,har ventet så alt for lenge på en Wii. 8274050[/snapback] Toys'r'us på Tiller har Wii til 2499! 8276530[/snapback] Cool! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Var på Storo senteret igår, Pytt & Panne hadde ingen Wii maskiner inne, heller ikke Elkjøp. Endret 4. april 2007 av miracl Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det ingen som har hørt en dato om når det kommer en ny levering av Wii's til El-kjøp? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg var på Spaceworld Bryn idag, de hadde lagt ut et par esker Wii. Jeg spurte ikke om de hadde konsollen inne, men muligens de har det, siden eskene ligger ute ved på spill hyllene. Av ren nysgjerrighet, hvor vanskelig er det å få tak i Wii pr idag? Endret 13. april 2007 av dracula Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tja, folk står jo fortsatt på lange ventelister, og konsollene forsvinner jo like fort som de kommer inn i butikker. Så lett er det vel ikke. Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg ringte Expert Bonus på Lade i Trondheim her forrige fredag. Snakka litt med ei hyggelig dame om wii-fenomenet, og at det var håpløst å ha den på lager. Fikk ho til å sjekke lagerstatus på samtlige butikker i Norge (det er en del). Var kun TO butikker som hadde inne, Bergen med 3 stk, og Kristiansund med 10 stk. Heiv meg på telefonen til Krsitiansund, og snakka med en hyggelig kar. Jeg fikk overtalt han til å sende meg en i postoppkrav, og i forrigårs kom jammen hentelappen i postkassa ;DFikk den for 2500,- ! Fornøyd 8274034[/snapback] Var innom Expert i Ørsta i dag og der hadde de et fjell med sikkert over 20 Wii maskiner?? En som jobbet der sa de fikk inn nesten 40 maskiner for 2 uker siden, og det gikk 1-2 maskiner hver dag..... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Lade har ikke tilgang til lagerbeholdning i alle butikkene, kun egeneide og muligens noen deleide og det er snakk om under halvparter av butikkene i landet hvis jeg ikke husker feil. Wii hadde vi på lager en stund uten at noen spurte etter det, men nå er det plutselig helt tomt igjen. Tror vi hadde de stående nesten en uke før noen kom innom og kjøpte en Wii. Endret 13. april 2007 av datating Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er visst forskjellig fra sted til sted. Her tror jeg de (Elkjøp/Expert) har hatt noen få konsoller på lager et par-tre ganger siden jul. Spaceworld har jeg ikke sjekket. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har vert innom regelmessig på expert og el-kjøp på voss regelmessig, men har bare sett ein einaste wii i hyllene siden romjulen... Såg ein på ein brio sjappe, men den ble borte i løpet av dagen for den var der ikkje neste dag. Er ikkje så supervanskelig å få tak i ein wii, det er bare å passe på å komme på venteliste eit sted der det ikkje er alt for mykje pågang... Lenke til kommentar
bearnar Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Lade har ikke tilgang til lagerbeholdning i alle butikkene, kun egeneide og muligens noen deleide og det er snakk om under halvparter av butikkene i landet hvis jeg ikke husker feil. Wii hadde vi på lager en stund uten at noen spurte etter det, men nå er det plutselig helt tomt igjen. Tror vi hadde de stående nesten en uke før noen kom innom og kjøpte en Wii. 8378755[/snapback] Okei. Men de sjekka hvertfall Experter både i Bergen og Krsund da Og jeg er nå en lykkelig wiieier på postordre ^^ Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ser ikke ut til at det kom et større antall Wii til norden alikevel i begynnelsen av april da som det ble sagt,blir vel begynnelsen av Mai neste Osv,osv,osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå