Blomvik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor mye butikken tjener avhenger jo litt av hva nintendo/bergsala tar for den, om den er billig å produsere så betyr nå ikke det nødvendigvis at butikkene får grov forteneste på den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Da er min classic kontroller på tur fra http://play.com, noe som tyder på at de har den inne igjen. Bare et lite tips. Betaler 23,45 euro for den. Med en kurs på 8,04 hos toll.no, skulle den komme under 200 grensa med grei margin. Ørjan... Endret 1. mars 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da er min classic kontroller på tur fra http://play.com, noe som tyder på at de har den inne igjen. Bare et lite tips. Betaler 23,45 euro for den. Med en kurs på 8,04 hos toll.no, skulle den komme under 200 grensa med grei margin. Ørjan... 8051501[/snapback] Trodde ikke Play sendte slikt utenlands? Jeg får ihvertfall meldingen: Denne koster forøvrig £14.99 - men det går vel opp i opp. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bytt til Euro, så får du lov til å handle... Forstå det den som kan... Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da er jeg endelig en stolt eier av Nintendo Wii Råkjørte ut til Elkjøp Forus en halvtime etter åpningstid og sikret meg ett av 12 eksemplar, rett fra lageret. De hadde altså ikke tatt dem ut i butikken enda, så kan være at det fremdeles er maskiner igjen! Direktenr er: 51578855, nytter ikke ringe Elkjøp kundeservice... Fikk også med meg ekstra sett håndkontrollere, classic kontroll og Rayman til en samlet pris på nøyaktige 4000 blanke norske coronas Nå får jeg koble herligheten opp og bli sjarmert i senk. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jøss, for første gang siden desember er den på lager på Elkjøp borti høgget her. Får ta turen innom etterpå og faktisk spørre om den er det. Lenke til kommentar
D-BlooD Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Toys'R'Us Forus/Stavanger fikk inn litt i dag så løp og kjøp! Elkjøp, Lefdal, Expert og Siba har ikke. Enjoy.. -- D-BlooD Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor mye butikken tjener avhenger jo litt av hva nintendo/bergsala tar for den, om den er billig å produsere så betyr nå ikke det nødvendigvis at butikkene får grov forteneste på den. 8051112[/snapback] Bergsala har satt en veilpris som overhodet ikke gir grov fortjeneste, så enkelt er det..hva gjør man ikke for å få konsollen sin til å virke billig i konkurranse med andre . Uansett, det er fremdeles Wii på lager på Storo der jeg jobber. Har faktisk ikke vært all verden med etterspørsel - så sjansen er nok god for å finne en Wii på elkjøp nå for tiden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, bare for å tipse så har Hamar den på lager ifølge online lagerstatus sjekken. 2595,- Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 lite tips til wii eiere , classic kontroll oh nunchuk koster 199kr på playx.no Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ingen flere leveringer fra elkjøp snart? Vil gjerne ha en wii før bursdagen min!! (26. mars) Skal søren meg ha det ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 det tror jeg du kan glemme.... senest ut i April... har bestillt selv 1 mars. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sinnsvakt hvor vanskelig det skulle være med å få tak i Wii, overgår faktisk alt jeg hadde trod. Tror det er noen Wii maskiner igjenne her i Svolvær, men det er ytterst få. Tror det totalt finnes 1 stk, i alle fall som jeg har sett. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Herre... Hvorfor er det så stor mangel på dem? Burde ikke disse være lette og billige å produsere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 jo men da er det vel andre steder som er første pri, det er jo ikke en bombe. de jobber sikkert så fort de kan, men det blir utsolgt med engang... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Herre... Hvorfor er det så stor mangel på dem? Burde ikke disse være lette og billige å produsere? 8095647[/snapback] Nei, innmaten er faktisk bygget opp fra bunnen spesielt for Wii. Selv om den er "GameCube-kompatibel", så er alt skiftet ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Oh lawds, min lokale elkjøp skal etter sigende ha hatt den på lager siden i går. 8D Får komme meg ned der i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvor mye tar egentlig de forskjellige Elkjøpene for Wii'ene sine? Ligger det fremdeles på oppimot 3000-ish? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk min nå nettopp for 2595,-, altså samme pris som de oppgir på elkjop.no. Elkjøp-Giganten i Åsane, for referanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå