Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?

eikum

Anbefalte innlegg

Driver folk fortsatt å leter etter wii? har ikke elkjøp hatt den inne i flere mnd'er nå? :p

8035352[/snapback]

Driver folk fremdeles å skriver idiotiske innlegg?

8035489[/snapback]

tydligvis :D

Lønner seg stadig å sjekke lekebutikker etc. Kjøpte min på Toys'r'us og de hadde Wii i hylla flere dager etter at jeg kjøpte.

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, hadde skrevet meg på ei Wii-liste på Lefdal i Trrondheim - Lade. Fikk en sms i dag hvor det stod at de fikk inn 6 stk. Wii torsdag kl.10. Prisen? Intet mindre enn 2.700 kr. Det er førstemann til mølla, jeg for min del står deffinitivt over, har sverget på å få Wii til releasepris; derfor deler jeg infoen om det skulle være til glede for noen litt mer desperate.

Lenke til kommentar
Vell, hadde skrevet meg på ei Wii-liste på Lefdal i Trrondheim - Lade. Fikk en sms i dag hvor det stod at de fikk inn 6 stk. Wii torsdag kl.10. Prisen? Intet mindre enn 2.700 kr. Det er førstemann til mølla, jeg for min del står deffinitivt over, har sverget på å få Wii til releasepris; derfor deler jeg infoen om det skulle være til glede for noen litt mer desperate.

8042155[/snapback]

Er det så rart de tar det?

Med 2499 eller hva det nå en var, så har en butikk 100kr i fortjeneste eller noe per konsoll.

Hadde det vært fornuftig prising hadde alle satt 3000kr fra børjan av.

Lenke til kommentar
Me talkin'

Er det så rart de tar det?

Med 2499 eller hva det nå en var, så har en butikk 100kr i fortjeneste eller noe per konsoll.

Hadde det vært fornuftig prising hadde alle satt 3000kr fra børjan av.

Ok? Kjøper ikke helt at en Wii skal være mer eller nesten like mye verdt som en 360 Premium, da men. Derfor kjøper jeg jaffal ikke til noe rundt den prisen, mere til dere.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...