Crankykid Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Lefdal på Lade i Trondheim hadde hengt opp lapp om at de fikk 18 maskiner den 21. Ingen forhåndsbestilling. Stå i kø, åpner 0900. 7507034[/snapback] Jeg fikk melding av Lefdal på Lade idag. Fikk samme info. Så da ser det ut som man bare må stille seg i kø da. Ta med soveposen og MP-3 spilleren. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Dvs at elkjøp å expert selger til samme pris, noe som aldri (ALDRI) har vært tilfelle før. Expert er allitid ett par hundrelapper dyrere enn elkjøp7505306[/snapback] Dette stemmer ofte ikke, da hadde ikke Expert overlevd. 7506623[/snapback] Jo, det stemmer. Ihvertfall her i Kristiansand. Så at Expert overlever er for meg ett mysterium. Når jeg har handlet spill, mp3 spillere, PS1, PS2, PSP, GC, mus, tastatur, mobil telefoner, tv, eller lignende, har alltid Expert vært ett par hundrelapper dyrere enn Elkjøp. Spaceworld pleier å ligge på lik linje med Expert, så å handle på Expert og Spaceworld i Kristiansand, når alle tre butikkene ligger såpass nærme hverandre er bare helt idiotisk. Husker tilogmed ett tilfelle med en kamerat av meg som skulle kjøpe gamecard når wow just hadde kommet ut. Da kjøpte han på spaceworld, å betalte cirka 150,- mer enn de solgte det for på Elkjøp. Dette oppdaget han en halvtimes tid etter han handlet det, så han gikk tilbake å sa han ville ha pengene igjen siden det var ett ran tilforhold med elkjøp prisen, men det gikk jo så klart ikke. Derfor: Spaceworld Expert Elkjøp Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Trur nok han blander med platekompaniet. En eller annen avis (mis?)informerte jo om at de bare skulle få 100maskiner på landsbasis. 7492962[/snapback] Jeg snakka med en på spaceworld på strømmen, og han sa akkurat det jeg sa i min tidligere post. Er mulig han var misinformert, iogmed at jeg syntes det hørtes helt -sykt- ut med kun 100 maskiner på landsbasis, for norges største elektrokjede(Ihvertfall top3.) Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Var på Lefdal og Expert idag, lefdal viste ingenting når de fikk wii igjen, men på expert trodde de at de kansje fikk inn et nytt parti flere før jul. skuff egentlig over hvor lite de forteller. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Snakket nettopp med en lokal Expert butikk hvor informasjonen satt litt løst. Expert har 400 konsoller på landsbasis som kommer neste uke, når hver butikk fikk visste ikke de der, siden de ikke fikk. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Var på Lefdal og Expert idag, lefdal viste ingenting når de fikk wii igjen, men på expert trodde de at de kansje fikk inn et nytt parti flere før jul. skuff egentlig over hvor lite de forteller. Det kan faktisk virke som at de fleste butikkene ikke aner om de får eller ikke. Sånn som jeg forstod det på dem på Expert så var det 400 konsoller, og butikkene la selv inn bestilling på dem, også så dem om de fikk noe eller ikke. Noe de ikke fikk vite før senere. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Trur nok han blander med platekompaniet. En eller annen avis (mis?)informerte jo om at de bare skulle få 100maskiner på landsbasis. 7492962[/snapback] Jeg snakka med en på spaceworld på strømmen, og han sa akkurat det jeg sa i min tidligere post. Er mulig han var misinformert, iogmed at jeg syntes det hørtes helt -sykt- ut med kun 100 maskiner på landsbasis, for norges største elektrokjede(Ihvertfall top3.) 7508617[/snapback] Spaceworld..."for norges største elektrokjede" Det var jo og en kommentar... Endret 15. desember 2006 av GreenEye Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Spaceworld..."for norges største elektrokjede" Det var jo og en kommentar... 7508761[/snapback] http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...9&table=CONTENT 45 butikker er jo en del. Men hjelp; hva skal kundeservice-roboten med hammer? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg snakka med en på spaceworld på strømmen, og han sa akkurat det jeg sa i min tidligere post. Er mulig han var misinformert, iogmed at jeg syntes det hørtes helt -sykt- ut med kun 100 maskiner på landsbasis, for norges største elektrokjede(Ihvertfall top3.) 7508617[/snapback] Stemmer nok ikke at Spaceworld fikk 100 maskiner på landsbasis, for Spaceworld på Trondheim torg hadde alene rundt 70 maskiner den 8. desember. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Spaceworld..."for norges største elektrokjede" Det var jo og en kommentar... 7508761[/snapback] http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...9&table=CONTENT 45 butikker er jo en del. Men hjelp; hva skal kundeservice-roboten med hammer? 7508933[/snapback] Med Elkjøps 88 butikker.... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Fy faen! (unnskyld språkbruken, men sjekk dette) Spaceworld på Sørlandssenteret har plukket ut Wii Sports fra alle Nintendo Wii pakkene de solgte, å sånn som de forklarer det, så virket det som om dette ikke er det første ekstra utstyret de har tatt fra ting å tang! Jeg blir så forbanna når jeg hører om slik. http://nettv-tvs.aftenposten.no/player/lok...retriksing.html Hurra Spaceworld. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Spaceworld på Sørlandssenteret har plukket ut Wii Sports fra alle Nintendo Wii pakkene de solgte, å sånn som de forklarer det, så virket det som om dette ikke er det første ekstra utstyret de har tatt fra ting å tang! Jeg blir så forbanna når jeg hører om slik. 7509272[/snapback] Wow, var det ikke de som solgte Wii til ~3.5k også? Noen folk eier virkelig ikke skam. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 jeg kjøpte mariokart ds fra spaceworld hamar, og når jeg kom hjem så så jeg at det sto Do Not Sell Separately på boksen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jo, det stemmer. Ihvertfall her i Kristiansand. Så at Expert overlever er for meg ett mysterium. Når jeg har handlet spill, mp3 spillere, PS1, PS2, PSP, GC, mus, tastatur, mobil telefoner, tv, eller lignende, har alltid Expert vært ett par hundrelapper dyrere enn Elkjøp. Spaceworld pleier å ligge på lik linje med Expert, så å handle på Expert og Spaceworld i Kristiansand, når alle tre butikkene ligger såpass nærme hverandre er bare helt idiotisk. Husker tilogmed ett tilfelle med en kamerat av meg som skulle kjøpe gamecard når wow just hadde kommet ut. Da kjøpte han på spaceworld, å betalte cirka 150,- mer enn de solgte det for på Elkjøp. Dette oppdaget han en halvtimes tid etter han handlet det, så han gikk tilbake å sa han ville ha pengene igjen siden det var ett ran tilforhold med elkjøp prisen, men det gikk jo så klart ikke. Derfor: Spaceworld Expert Elkjøp 7508354[/snapback] Kanskje fordi noen verdsetter service. I hvertfall her i Tromsø, er forskjellen veldig stor. Man slipper å vente en time på hjelp til tross for at det kun er noen få foran deg i køen. Broren min kjøpte et kjøleskap på Expert. Det viste seg at det var en bulk på siden av det da han pakket det opp. Han ringte Expert, og de sendte en servicemann som gav han avslag direkte. Skulle likt å sett det skje med Elkjøp. Jeg betaler gjerne en tusenlapp mer for en komfyr, når jeg vet at jeg blir tatt på alvor dersom det blir problemer med den. Hos Elkjøp er man historie straks man har betalt, såframt man ikke skal kjøpe noe mer da. Ørjan... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jo, det stemmer. Ihvertfall her i Kristiansand. Så at Expert overlever er for meg ett mysterium. Når jeg har handlet spill, mp3 spillere, PS1, PS2, PSP, GC, mus, tastatur, mobil telefoner, tv, eller lignende, har alltid Expert vært ett par hundrelapper dyrere enn Elkjøp. Spaceworld pleier å ligge på lik linje med Expert, så å handle på Expert og Spaceworld i Kristiansand, når alle tre butikkene ligger såpass nærme hverandre er bare helt idiotisk. Husker tilogmed ett tilfelle med en kamerat av meg som skulle kjøpe gamecard når wow just hadde kommet ut. Da kjøpte han på spaceworld, å betalte cirka 150,- mer enn de solgte det for på Elkjøp. Dette oppdaget han en halvtimes tid etter han handlet det, så han gikk tilbake å sa han ville ha pengene igjen siden det var ett ran tilforhold med elkjøp prisen, men det gikk jo så klart ikke. Derfor: Spaceworld Expert Elkjøp 7508354[/snapback] Kanskje fordi noen verdsetter service. I hvertfall her i Tromsø, er forskjellen veldig stor. Man slipper å vente en time på hjelp til tross for at det kun er noen få foran deg i køen. 7509582[/snapback] En grunn til at man får hjelp på Expert er pga det ikke finnes noen kø der. Er alltid helt tomt der. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Lefdal får SENEST Tirsdag og får 40 + stk. Ellers ser det ikke ut til at det har vært noen Wii i omløp i dag. 7506235[/snapback] Enkeltbutikk eller totalt på alle? 7506365[/snapback] Lefdal Alna alene. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Faen jeg er dritt lei av å ikke vite noenting. De sa kom tilbake på fredag så vet vi når vi får flere maskiner, men da jeg var der i dag sa de at de ikke visste noenting og at jeg bare måtte ringe/komme og spørre helt til de visste noe... Dette begynner å bli innmari driti ut av nintendo / bergsala Lenke til kommentar
@ir Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som har en oversikt over hvor man kan få tak i Wii (butikker som får nye leveringer) i Oslo-området, framover? Bryr meg ikke særlig om butikkjede - vil bare skaffe meg wii før juleferie:P Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Kanskje fordi noen verdsetter service. I hvertfall her i Tromsø, er forskjellen veldig stor. Man slipper å vente en time på hjelp til tross for at det kun er noen få foran deg i køen. Broren min kjøpte et kjøleskap på Expert. Det viste seg at det var en bulk på siden av det da han pakket det opp. Han ringte Expert, og de sendte en servicemann som gav han avslag direkte. Skulle likt å sett det skje med Elkjøp. Jeg betaler gjerne en tusenlapp mer for en komfyr, når jeg vet at jeg blir tatt på alvor dersom det blir problemer med den. Hos Elkjøp er man historie straks man har betalt, såframt man ikke skal kjøpe noe mer da. Ørjan... 7509582[/snapback] Jeg kjøpte en TV på Elkjøp med en løs luke i forkant og et hakk på toppen, fikk byttet den med en gang. no questions asked. Jeg har mao. bare gode erfaringer med Elkjøp. På Elkjøp Hamar hadde de hørt rykter om at de kanskje fikk inn Wii ca midt i neste uke, men de visste ikke. (Ikke at det har noe å si for meg da jeg allerede har skaffet meg et lite vidunder). Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Ser ut som jeg får min sendt 21 som alle andre....:S Ser ut som 3.juledag blir min dag....litt dritt jeg hadde håpt jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå