-kristoffer- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg nølte også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jøss, har Nintendo enda ikkje greidd å få leveringen sin i skikk? Er det virkelig så enorm etterspørsel etter denne ? Er ihvertfall glad eg fikk med ved lansering Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jøss, har Nintendo enda ikkje greidd å få leveringen sin i skikk? Er det virkelig så enorm etterspørsel etter denne ? Er ihvertfall glad eg fikk med ved lansering 7991920[/snapback] Agreed Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 WOW! Jeg trodde virkelig ikke at det var såååå store problemer med å skaffe seg Wii :!: Nå synes jeg synd på dere som har ventet lenge. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det hjelper virkelig lite med at folk (særlig folk som har wii allerede ) svir det inn. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det hjelper virkelig lite med at folk (særlig folk som har wii allerede ) svir det inn. 8006725[/snapback] Hmm, jeg har Wii. (tullepost) Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller Nintendo!! jeg vil også ha en Wii! Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller Nintendo!! jeg vil også ha en Wii! 8006815[/snapback] Bor du i Trondheim kan du prøve Wii på Game! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller Nintendo!! jeg vil også ha en Wii! 8006815[/snapback] Hele verden skal ha Wii. Norge er et lite drittland. Og alle har lyst på Wii her og. Disse 3 faktorene betyr mangel på Wii. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det hjelper virkelig lite med at folk (særlig folk som har wii allerede ) svir det inn. 8006725[/snapback] Helt enig, synes at man skal holde seg for god til dette. Så det stopper vi med, eller hva? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller Nintendo!! jeg vil også ha en Wii! 8006815[/snapback] Bor du i Trondheim kan du prøve Wii på Game! 8006839[/snapback] bor ikke i Trondheim men har lyst til og vente til jeg får meg en egen Wii! blir mer spennende og ta opp eksen da Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Litt off topic, men jeg tar det her. Mener jeg så en liste for ikke lenge siden, med tall over hvor mange Wii som var solgt. Mener den sa at det var solgt ca 7400 maskiner her i Norge. Men kan ikke finne denne listen igjen, kan noen her hjelpe? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nintendo har en dritt lansering for og si det rett ut. Har dem problemer med og produsere Wii eller? tar jo møkk lang tid før alle kan få en hver. har ikke sett Wii i butikken i det heletatt jeg! bare sett der hvor Wii'en skal stå. aldri har jeg prøvd en Wii eller Nintendo!! jeg vil også ha en Wii! 8006815[/snapback] Bor du i Trondheim kan du prøve Wii på Game! 8006839[/snapback] bor ikke i Trondheim men har lyst til og vente til jeg får meg en egen Wii! blir mer spennende og ta opp eksen da 8006860[/snapback] Enig der, samme gjorde jeg. Men jeg viste jeg kunne prøve der. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 http://nexgenwars.com/ Dessverre er det ikke nok Wii'er til å gå rundt. Jeg har heldigvis fått min (Smartclub for et par uker siden), men det er nok produksjonslimits og etterspørsel som gjør det, ikke at Nintendo sløver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Litt off topic, men jeg tar det her. Mener jeg så en liste for ikke lenge siden, med tall over hvor mange Wii som var solgt. Mener den sa at det var solgt ca 7400 maskiner her i Norge. Men kan ikke finne denne listen igjen, kan noen her hjelpe? 8006872[/snapback] spillforeningen.no Det var for øvrig 7911 solgte wii'er, men det var kun desember Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Finnes en Wii på Pytt & Panne (!) på Storosenteret tilgjengelig når jeg var der for 1 time siden.. Koster 2499 kr. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Finnes en Wii på Pytt & Panne (!) på Storosenteret tilgjengelig når jeg var der for 1 time siden.. Koster 2499 kr. 8013830[/snapback] På Pytt og Panne ? Sikker på det ? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Finnes en Wii på Pytt & Panne (!) på Storosenteret tilgjengelig når jeg var der for 1 time siden.. Koster 2499 kr. 8013830[/snapback] På Pytt og Panne ? Sikker på det ? 8014109[/snapback] Er vel det butikken heter ja De selger masse forskjellige spill der. Sjekk nintendo.no, de er Nintendo-forhandlere. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jepp pytt og panne selger litt av hvert, har kjøpt en del spill på pytt og panne Lysaker, som jeg ikke fant andre steder, spesielt rollespill til Gameboy Advance var lett å oppdrive akkurat der, da de solgte vesentlig dårligere enn andre type spill. Pytt og panne har jeg bare gode minner fra. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Når kommer flere nintendo wii til trondheim da? Har prøvd det hos storesøstra mi og typen sin, å det var såutrolig gøy.. I allefall bowling.. hehe.. Dessuten fins det nintendo bros og den mario på nintendo 64 der også! Jeg vil ha en WII!! Må man liksom sove i kø for å få da eler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå