Adminisrator Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Spaceworld i storgata hadde et par wii når jeg var der i 13.30 tiden i dag Wiiremote derimot var litt vanskligere å få tak i... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Vet at igår fikk enkelte BRIO butikker inn maskinen, fikk selv et par Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da er nintendo wii inne på www.elkjop.no Selges i bundle med zelda og annet tilbehør, som før . Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det kommer stadig vekk partier med wii for tiden. I forrige uke fikk Spaceworld Megastore i Oslo alene inn mellom 30-40 Wii som de solgte fra disk, og det kan se ut som om Nintendo på "magisk" vis har klart å trylle frem større partier som de får shippa ut nå før fokuset dreies over på PS3-lureriet... Fikk selv kloa i en wii før helga, og koser meg stort om dagen;) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da er nintendo wii inne på www.elkjop.no Selges i bundle med zelda og annet tilbehør, som før . 7882730[/snapback] Levering fra 12 februar! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jaja, varen er på vei inn på lager. Så litt feil, men du kan uansett bestille nå . Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kjipt at man ikke kan kjøpe løs konsoll, er mest keen på det nå. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har folk fortsatt problemer med å få skaffet seg Wii, eller har Nintendo begynt å få sendt ut litt større partier til butikkene? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har folk fortsatt problemer med å få skaffet seg Wii, eller har Nintendo begynt å få sendt ut litt større partier til butikkene? 7883446[/snapback] Folk har fortsatt store problemer. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hmm, glad jeg slapp all den ventinga. I sånne tilfeller du er glad for at samboeren hadde satt deg opp på venteliste hos Spaceworld før jul. Lenke til kommentar
klutkult Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg forstår meg ikke på norge. Vi vasser i penger og olje men wii klarer vi ikke å hale i land.... 7842982[/snapback] de sikter nok heller til viktigere land med mer sjangs for å få solgt. tror staten heller vil bruke penger på andre ting enn å bestikke Japan til å gi oss fler nintendo maskiner. norge er på bunn av prioriteringer til de store selskapene Lenke til kommentar
xdim Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Alltid like morro å høre folk som tror norge er et land som resten av verden kretser rundt. hehe. Vi er nok små og ubetydelige desverre. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg innser nå at jeg ikke klarer å vente helt til mars for kunne kjøpt wii løst over disken, så jeg må nesten bestille som alle andre! Men trenger råd. Hvor vil det være best å sette av en bestilling. Jeg spør om butikk/nettside jeg kan bestille fra, slik at jeg får meg en wii fortest mulig. Takker for svar Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bundelen til elkjøp er jo fin.. zelda og ekstra kontroller. maskina kommer vel på 2600kr? =) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er den bundlen inne på lager? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er den bundlen inne på lager? 7887427[/snapback] Kan bestilles nå, varen kommer på lager 12. januar så levering i neste uke . Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hmmm...skal man glimte til?? Valgets kval :/ Lenke til kommentar
Arcadia Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Glimmtet akkurat til! Wiii is coming home to meee! Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Glimmtet akkurat til! Wiii is coming home to meee! 7887846[/snapback] Samme her kjipt jeg ikke får den før helgen, hadde vært gull til lørdagens vorspiel. Men men, fornøyd uansett Endret 6. februar 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Alltid godt å se at flere og flere får Wii'en sin.. Er et kjempe kjøp, elsker bare det å spille Wii-sports.. Er genialt spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå