Luff Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Vel, sammenligner du Nintendo sin og den billige dritten så vil det nok være forskjell.. 7788735[/snapback] Billige dritten? Snakk om å være arrogant. Hvor mye tror du nintendo sin koster da? Man betaler faktisk for navnet nintendo. Akkurat som man betaler for nike og alt annen merkevare. Skjerp deg! 7790108[/snapback] Vel - det stemmer nok at kabelindustrien har tjent seg rik på placebo-effekten og propoganda, men jeg tror nok at du dessverre ikke helt peiling på klær. 7790353[/snapback] hæ? Hva har klær med dette å gjøre? 7790398[/snapback] Du brukte «Nike og alt annen merkevare» som eksempel. Det er nok en litt annen sak når vi beveger oss over på andre tema, så jeg følte at det var et litt svakt argument. Endret 24. januar 2007 av Luff Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror nok Nintendo hadde forventet at salget og etterspørselen skulle gå ned noe etter julesesongen. Men det ser jo ut som om det holder seg like høyt (utrolig nok) Og vi wii-eiere går en fin tid i møte Spørsmålet er når det roer seg, hvor mye de selger. Om de klarer målet sitt på 6 millioner til slutten av finansåret så har de jo nesten tatt igjen Microsoft! (Microsoft selger jo seff mer til den tid, men tenker nå på antall solgt iløpet av tid fra release) Hva som skjer med ps3 er jo også spennende, om de ikke får opp salget kan de jo risikere å miste store deler av markedet til Nintendo og Microsoft. Og vi får en helt annen situasjon enn i forrige generasjon 7787937[/snapback] Tror nok ps3 kom for seint og blei for dyr dessverre. Dessuten har den blueray, som folk ikke vil ha. Så vil nok bli nintendo og microsoft som står igjen. Og jeg syntes de er en bra mix jeg. Personligt skal jeg ha en xbox360 så fort de kommer med HDMI støtte. Så kan jeg spille HD spill på den og kose med med wii'en 7788002[/snapback] Hvorfor kan du ikke spille i HD i dag da? Lenke til kommentar
freke Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kanskje ingen komponent inngang? Eller ingen VGA inngang? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Kanskje ingen komponent inngang? Eller ingen VGA inngang? 7790723[/snapback] Men HDMI? Sært.... Lenke til kommentar
xdim Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror nok Nintendo hadde forventet at salget og etterspørselen skulle gå ned noe etter julesesongen. Men det ser jo ut som om det holder seg like høyt (utrolig nok) Og vi wii-eiere går en fin tid i møte Spørsmålet er når det roer seg, hvor mye de selger. Om de klarer målet sitt på 6 millioner til slutten av finansåret så har de jo nesten tatt igjen Microsoft! (Microsoft selger jo seff mer til den tid, men tenker nå på antall solgt iløpet av tid fra release) Hva som skjer med ps3 er jo også spennende, om de ikke får opp salget kan de jo risikere å miste store deler av markedet til Nintendo og Microsoft. Og vi får en helt annen situasjon enn i forrige generasjon 7787937[/snapback] Tror nok ps3 kom for seint og blei for dyr dessverre. Dessuten har den blueray, som folk ikke vil ha. Så vil nok bli nintendo og microsoft som står igjen. Og jeg syntes de er en bra mix jeg. Personligt skal jeg ha en xbox360 så fort de kommer med HDMI støtte. Så kan jeg spille HD spill på den og kose med med wii'en 7788002[/snapback] Hvorfor kan du ikke spille i HD i dag da? 7790509[/snapback] fordi jeg ikke har noen ledige component innganger og vil dessuten ha HDMI. Lenke til kommentar
JeanA Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Der sovnet jammen meg posten... Det nærmer seg helg og jeg er sulten på en wii - noen tips til hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Neste sending er forhåpentligvis ikke så langt unna. Snakket med Expert, Elkjøp, Free Record Shop, Spaceworld, Lefdal og BR Leker her i Sandnes i går. Alle ventet på ny leveranse og sa at det var en stund siden sist de hadde fått inn maskiner. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Platekompaniet forventer inn i begynnelsen av februar. Vil tro at alle butikker får ca samtidig Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne ekstra Wii Remote i Oslo? Enten alene eller aller helst med Wii Play. Skal ha gjester på lørdag ;-) Lenke til kommentar
xdim Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 wiimotes: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327126 Men er vel kanskje litt seint hvis du skal ha til helga? hehe. Lenke til kommentar
xdim Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 100 kr. billigere på mpx faktisk for wiimote. Lenke til kommentar
Kevinw Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Koster 399,- for Wiimote på deal.no. Billigste jeg har sett hittil. Endret 26. januar 2007 av Kevinw Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne ekstra Wii Remote i Oslo? Enten alene eller aller helst med Wii Play. Skal ha gjester på lørdag ;-) 7802906[/snapback] Finnes masse sist jeg var innom platekompaniet på Oslo City. Og Lefdal på Alnabru. Men, Wii Play finner jeg ikke.. Lenke til kommentar
xdim Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kommer det noen wii's til i morra? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Var og sjekket platekompaniet på OC. Det fantes masse wiimotes der, til de som trenger det. Lenke til kommentar
N_B Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Toys'r'us skal få inn til hovedlager (i Danmark) den 30. januar, og regnet med å få i butikkene noen dager senere. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Så det kommer konsoller i februar har jeg hørt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er bekreftet et lite antall første uke i februar. Det var det eneste Bergsala visste hittil. (og antallet er heller ikke stort) Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ser at komplett opererer med 16.02, mens netshop mener 19.02 er datoen. I går sto det 07.02 hos netshop! (de deler lager ikke sant?) Virker som om de ikke har peiling men bare setter en dato! Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Næh. Nå skal jeg vente med å kjøpe konsollen helt til jeg ser Lefdals reklameannonser som pleier å følge med i Aftenposten. Endret 31. januar 2007 av Acherontic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå