ter-mkrttchan Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bestilte nettopp Wii og Zelda på Elkjøp.no. Ser ut til at det forts er bundle igjen. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er fortsatt mulig å handl bundelpakke på Elkjøp sine sider Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Bestile wii fra lefdal.com på mandag, fikk den i går. 7695445[/snapback] Samme her. Leveringen kom kjapt. Bestilte litt før kl. tolv, og pakkelappen kom i går. Kundesenteret visste dog ikke den var sent, så de har visst ikke alt under kontroll Det merkeligste var egentlig at etter å ha spillt litt kom det på ingen måte noe antiklimaks etter all ventingen... dette er virkelig en helt spesiell konsoll Endret 11. januar 2007 av Knutsi Lenke til kommentar
opsahle Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) bestillte pakka på elkjøp.. kommer inn den 16 stod det faktisk ikke så ille pris... 2 stk nunch greier til 299,- (598,-) 1 ekstra kontroller 499,- zelda til 599,- priser altså konsollen til 2300,- ca.. tja.. Endret 11. januar 2007 av opsahle Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 2 stk nunch greier til 299,- (598,-) [...] priser altså konsollen til 2300,- ca.. tja.. 7697047[/snapback] Det følger med en nunchuk i wii pakken, så prisen for konsollen blir ca. 2600/2700,-. Dette er nok en pakke, ikke et pakketilbud Lenke til kommentar
opsahle Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 2 stk nunch greier til 299,- (598,-) [...] priser altså konsollen til 2300,- ca.. tja.. 7697047[/snapback] Det følger med en nunchuk i wii pakken, så prisen for konsollen blir ca. 2600/2700,-. Dette er nok en pakke, ikke et pakketilbud 7697136[/snapback] Ahh.. trodde det kun fulgte med en vanlig kontroller.. jaja.. 2600 da... ikke rådyrt men heller ikke bra.. som du sa pakke og ikke pakketilbud.. :-) Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kompisen min så TP på el-Kjøp Lørenskog igår. O_o Han sa at han prøvde å telle dem, og kom fram til 15 ekseplarer for 499,- pr stk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Zelda er det svært god tilgjengelighet på nå - så det er null problem å få tak i . Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 2 stk nunch greier til 299,- (598,-) [...] priser altså konsollen til 2300,- ca.. tja.. 7697047[/snapback] Det følger med en nunchuk i wii pakken, så prisen for konsollen blir ca. 2600/2700,-. Dette er nok en pakke, ikke et pakketilbud 7697136[/snapback] Ahh.. trodde det kun fulgte med en vanlig kontroller.. jaja.. 2600 da... ikke rådyrt men heller ikke bra.. som du sa pakke og ikke pakketilbud.. :-) 7697209[/snapback] De fleste har hatt Zelda uten å selge ut en god stund nå. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har ikke funnet Zelda jeg i hvertfall skal til stavanger/sandnes/forus på lørdag, noen som vet om tilgjengeligheten på feks lefdal eller siba eller elkjøp? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 De fleste butikker har Zelda ja. Problemet er vel mer å få tak i selve konsollen Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lefdal Sandnes har inne Zelda Bjorna Lenke til kommentar
Helge07 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bestile wii fra lefdal.com på mandag, fikk den i går. 7695445[/snapback] Samme her. Leveringen kom kjapt. Bestilte litt før kl. tolv, og pakkelappen kom i går. Kundesenteret visste dog ikke den var sent, så de har visst ikke alt under kontroll Det merkeligste var egentlig at etter å ha spillt litt kom det på ingen måte noe antiklimaks etter all ventingen... dette er virkelig en helt spesiell konsoll 7696688[/snapback] Da får jeg virkelig håpe at det har skjedd med meg også. Jeg bestilte på Lefdal på mandag på, det sto på nettsiden at den var inne og at leveringstiden var 3-5 dager. Jeg sender de mail på tirsdag og får beskjed om at den skal sendes på tirsdag eller onsdag. I dag (torsdag) sender jeg ny mail og spør om den har blitt sendt. Får da beskjed om at den ikke er sendt og at det er tomt på lageret, samtidig sier de at den sannsynligvis blir sendt tidlig i neste uke, men at de ikke kan garantere noe da de ikke har fått noe bekreftet fra leverandøren. Synes ikke det er så bra service når det står at de har den inne, samtidig som de trekker penger fra min konto, også har de den ikke inne allikevel. Synes det er litt dyrt med nesten 4.000,- for å stå på venteliste. Får bare håpe det er rot mellom kundesenter og de som sender. Hun på kundesenteret sa jeg kunne få pengene tilbake. Det hadde jo vært fint å få pengene tilbake også var den sendt alikevel. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå har jeg vært inne på elkjøp og lefdal i 2-3 dager med jevne mellomrom og der står det bare at bundle pakka er utsolgt. hvordan i all verden har dere fått bestillt der? Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fikk min wii Tirsdag på expert i tønsberg de fikk in 4, 3 var forhåndsbestillt, den siste fikk jeg.. (om jeg skjønnte det riktig) <3 Zelda er bedre en noen sinne:p Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Fikk min wii ca 2 timer etter jeg posta på forumet hvordan jeg raskest skulle få tak i wii:).. Fant den på et bakrom på expert i Kristiansand. Var innom der for å egentli spørre etter wiimote for å spille hos en kompis, men så spurte jeg en gammel dame bak kassa om de visste når de fikk in wii. Hun svarte: Hva, Nikendo? Måtte bruke lang tid på å stave NINTENDO WII. Heldigvis kom det en yngre gutt forbi og overhørte samtalen og sa med en gang at det stod 2 nye wii på bakrommet. Slik var historien om min wii anskaffelse. Forresten så kjøpte en annen kompis av meg den andre wiien, hvor det viste seg at wiimoten var deffekt. Med andre ord er jeg ganske heldig Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Fikk min wii bundlepakke i dag. Bestilte fra elkjøp mandag, og i dag var den kommet. Lenke til kommentar
xdim Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Når kommer neste levering til elkjøp? Når i all verden skal man kunne gått i butikken å få kjøpt denne? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hmm... Zelda har min butikk alltid hatt noen inne av. Vet ikke om det er andre som bestiller inn for sent, eller bare at vi nesten ikke selger spill? Vil tro på en kombinasjon der, for vi fikk inn 20 stk. til release... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå