MiRaCL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 På vei til Elkjøp på Storo i dag kjøpte jeg meg en Wii :!: Jeg så de hadde PS2 spill på "Pytt i panne" av alle steder, også tenkte jeg at kanskje det er verdt og spør Og jaggu fikk jeg ikke en av de to Wii som de hadde fått til 2500 samt Zelda. Takk Pytt i Panne på Storo senter. Mangler bare Wii play nå 7651089[/snapback] Pyt i panne på storo er en snål butikk, de har som regel det elkjøp ikke har inne. For en stund tilbake når jeg skulle kjøpe Singstar Legends på elkjøp,så hadde de ikke,men pytt i panne hadde. Tviler på at de har noen flere wii'er der nå,skulle jo ha kjøpt en selv Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) SE HER! Wii pakke med ekstra nunchuck og wiimote + zelda. Tilgjengelig i nettbutikke EDIT: hos elkjøp Endret 6. januar 2007 av stekri88 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) fy faen det var dyrt! Edit: så ikke at det var ekstra wiimote, men det var dyrt uansett. Endret 6. januar 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Afool Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 SE HER! Wii pakke med ekstra nunchuck og wiimote + zelda. Tilgjengelig i nettbutikke EDIT: hos elkjøp 7656733[/snapback] Står den er tilgjengelig, men får likevel ikke kjøpt den. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 SE HER! Wii pakke med ekstra nunchuck og wiimote + zelda. Tilgjengelig i nettbutikke EDIT: hos elkjøp 7656733[/snapback] Det var jo sinsykt dyrt! Argh! Utsolgt over alt med stive priser. Jeg trur jeg venter 1 mnd'e^^ Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 De har oppdaget at det finnes et marked å melke....de er lure....men den pakken burde ha komt tidligere de hadde hatt nok fått flere på kroken da Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden dette tydligvis er den store "kjøpe wii"-tråden så får jeg vel spørre: Vet noen om Wii er i Tr.heim? Har en selv, men tenkte jeg skulle leke snill onkel ;D Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 SE HER! Wii pakke med ekstra nunchuck og wiimote + zelda. Tilgjengelig i nettbutikke EDIT: hos elkjøp 7656733[/snapback] Var jo faktisk ikke så veldig dyrt. Ganske OK pris med tanke på at du får med Zelda (550-600 kr) ekstra Wiimote (499 kr) og en ekstra nunchuck (299 kr). Altså koster konsollen ca 2600 kr, noe som ikke er alt for dyrt. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Då har eg satt meg på venteliste hos expert:) Ble nummer fem på ventelisten, dei hadde bestilt 15, men var usikker kor mangen dei fekk inn. Nevnte på dei 400 som ble sendt feil, skulle vere rett rundt hjørnet, kanskje rett over helga. Så alle som trenger wii ta ein kikk på expert til uka:) Dei selger dei for 2500... Endret 6. januar 2007 av jon-t Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da er Wii in da house, og jeg kobler strax opp mot projectoren :D Hentet på expert idag. Alle de andre de hadde fått inn var også forhåndsbestilt Lenke til kommentar
permj Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Fikk min wii idag! HippHurra! Skreiv meg på liste på spaceworld Trondheim Torg. 22 des. Fikk den idag! Prisen var heller ikke så verst 2498,-. Så de holder seg godt under elkjøp og lefdal. Det synes jeg er bra. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 NetShop har endret datoen sin til 06.01. I dag. Hvorfor? Lenke til kommentar
NintendoWii Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 NetShop har endret datoen sin til 06.01. I dag. Hvorfor? 7657667[/snapback] Fordi de er kule vel.... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 noen som vet om expert i tromsø har fått noen wii'er? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nå har jeg ventet så lenge på wii fra netshoposlo, de har sagt at jeg er den første på ventelisten også.. Så det betyr at de ikke har fått inn den første lasten med wii engang.. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg bestilte hos NetShop. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg bestilte hos Netshop 05/12/06. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som vet når wii blir til normal salg i bergen? sånt at den står i hyllen og jeg slipper å spørre for tjuende gang. Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som vet når wii blir til normal salg i bergen? sånt at den står i hyllen og jeg slipper å spørre for tjuende gang. 7659356[/snapback] Hvorfor ikke bare forhåndsbestille? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hvis man har en TV som ikke støtter RGB,å man bruker en RGB kabel til Wii'en,blir det samme kvaliteten som hvis man bruker den vanlie kompositt kabelen da? Eller blir kvaliteten bittelitt bedre uansett om man ikke har RGB TV? Endret 7. januar 2007 av Leif Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå