XerioN Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg ville gladeli betalt 3000kr for en wii nå Kunne betalt mer omså! Jeg synes dere er heldig som i det hele tatt får en wii før nyttår! Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) aCa: Ikkeno stress for meg. Som sagt leveres den tilbake på 30 dagern når jeg finner en til normalpris. Endret 20. desember 2006 av Runepune Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Elkjøp Storo solgte for vanvittige 3000 kr! Verste jeg har sett. 50% prisøkning, det. Men Wii er noe av det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Var på Elkjøp på Moa (Ålesund) når det åpnet i dag, og spurte om de hadde fått inn noen Wii. Svaret var at de kom til å få inn noen i løpet av uka, men de var allerede bortbestilt. Da jeg spurte hvordan det gikk an fikk jeg vite at det var dem som sto i køen den 8.desember som hadde fått lov å reservere neste parti. Det er jo... sprengt! Mest idiotiske jeg har hørt på lang tid. Hva med en ny dag, nye muligheter? Men greit. Alt i alt er jo det Nintendo sin feil, så de kan brenne. Har ikke de lyst på pengene mine så er det vel andre som vil ha dem Lenke til kommentar
juliant Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Elkjøp Storo er nok ganske sikkert tomme nå, kom dit i 11 tida og de hadde 5 igjen så jeg fikk en! når jeg betalte i kassa var den kun én konsoll som ikke var solgt. Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var nr.13 på elkjøp i Harstad den 8. desember. Og dem fikk inn 12 maskiner. Jeg fikk ingen spørsmål om og få reservert en wii neste parti, Når jeg spurte så sa dem bare at dem ikke visste når dem fikk det inn Elkjøp sier en ting, men gjør en annen ting (virker det som i vertfall) fra butikk til butikk Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var på Elkjøp i Sandvika i dag. Hadde hørt at de skulle få inn 30 nye konsoller der. Jeg møtte opp klokken kvart over ni. Da ble jeg nummer 16. Flere strømmet på, men jeg hadde lapp, så jeg fikk en uten problemer Men det som er så synd er at det er julegaven til søsteren min. Så må vente helt til jul for å prøve Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Elkjøp har selvfølgelig 30 dagers prisgaranti. Så om noen kommer med billigere pris etter jul, så får dere mellomlegget igjen. Lenke til kommentar
haj14 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Carl Berner er tomt, jeg kjøpte en av de siste De hadde mange kontrollere og nunchuck (orker ikke finne ut hvordan det skrives). Ikke Zelda derimot, så må nøye meg med Wii Sports, noe jeg personlig synes er ganske hypet opp. Hvis en slår kontrollen sidelengs i luften i bowling feks, går ikke ballen utenfor, den skrur bare og går rett frem. Jeg fikk også full bytterett, noe som gjør at jeg kommer til å prøve å få igjen litt penger i januar hvis prisen stuper. Betalte 2695kr. Endret 20. desember 2006 av haj14 Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 siden elkjøp fikk inn idag, er det sannsynlighet for at expert får inn de nærmeste dagene? Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 stort sett bare rundt oslo som fikk inn idag sant? Men når fikk de inn`? igårkveld siden de begynte å selge imorges mangen av de? Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 stort sett bare rundt oslo som fikk inn idag sant? Men når fikk de inn`? igårkveld siden de begynte å selge imorges mangen av de? 7541251[/snapback] Visst det er så, da får vell nord-norge inn i morgen? noen fra nord-norge som har fått itak i wii idag? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vet du når dere får inn Zelda, Alastor? Jeg kjøpte det, men fikk det ikke med meg hjem. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og det gjelder vel nettbutikkene også. De får de mest sannsynlig inn i dag. Så skal varene inn i logistikksystemet - og så kanskje ut i morgen. Velger å vente på min nettbestilling. Har rett og slett ikke råd til å forlate jobben for å jakte på en maskin. Blir fort mye dyrere enn selve maskinen. :!: Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg sliter fortsatt å skjønne de som klager på prisen butikkene velger å ta. Synes du det er for dyrt er det bare kjøpe den ett annet sted. Hvis alle som synes det er for dyrt kjøper den et annet sted ville de jo satt ned prisen. Eller så er det bare vente til over nyttår da prisene kommer til å være 2498,' "alle" steder. Folk synes kanskje det er dyrt men kjøper alikevel. Det vil med andre ord si at det er bra priset av butikken hvis de legger seg på en pris som folk er villig å betale uten at det går ut over megden de får solgt! Dette er sannsynligvis eneste tidspunktet de har mulighet å tjene noe som helst på konsollen. Normalt er det så mye pris krig på konsollene at de selger dem til 0 fortjeneste eller med tap. 7541108[/snapback] Jeg synes det er sleipt å utnytte desperate folk i slutten av julestriden. Valget hadde sannsynligvis vært å ikke fått kjøpt noen i det hele tatt. Men de får jo bestemmer selv. Jeg kommer neppe til å handle på Elkjøp i Drammen mer. Og jeg har flere med meg der. Men... Elkjøp driter vel i det, slik de driter oppi kundene ellers. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 kjøpte på storo jeg og. og som mange andre, så blir den returnert/mellomlegg tilbake om ca 30 dager Til dere som har vandret rundt i butikker på leting etter wii i flere dager: første gang jeg har gått inn i en butikk på jakt etter wii, og jeg fikk én **salt i sårene** Lenke til kommentar
permj Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen som har peiling på hvordan situasjonen i Trondheim er? er det kommet noe? Vet det var snakk om fredag på Tiller, er det tilfelle enda? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kommer fra Carl Berner nå.. de var utsolgt men de hadde mange Wiimotes da for de som er interessert Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kommer fra Carl Berner nå.. de var utsolgt men de hadde mange Wiimotes da for de som er interessert 7541321[/snapback] Hadde de noen Wii Play? Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg sliter fortsatt å skjønne de som klager på prisen butikkene velger å ta. Synes du det er for dyrt er det bare kjøpe den ett annet sted. Hvis alle som synes det er for dyrt kjøper den et annet sted ville de jo satt ned prisen. Eller så er det bare vente til over nyttår da prisene kommer til å være 2498,' "alle" steder. Folk synes kanskje det er dyrt men kjøper alikevel. Det vil med andre ord si at det er bra priset av butikken hvis de legger seg på en pris som folk er villig å betale uten at det går ut over megden de får solgt! Dette er sannsynligvis eneste tidspunktet de har mulighet å tjene noe som helst på konsollen. Normalt er det så mye pris krig på konsollene at de selger dem til 0 fortjeneste eller med tap. 7541108[/snapback] Jeg synes det er sleipt å utnytte desperate folk i slutten av julestriden. Valget hadde sannsynligvis vært å ikke fått kjøpt noen i det hele tatt. Men de får jo bestemmer selv. Jeg kommer neppe til å handle på Elkjøp i Drammen mer. Og jeg har flere med meg der. Men... Elkjøp driter vel i det, slik de driter oppi kundene ellers. 7541293[/snapback] Vel, at dem driter i kundene sine er vel noe hardt å si. Uten kunder blir det ikke noe butikk vettu! Uansett, synes det er sinnsykt med hype på den maskinen, og jeg føler oppriktig talt med dere som ikke får tak i en. *trøste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå