niidwii Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Noen som tilfeldigvis vet om Elkjøp Leangen får inn Wiis også? Eller må man drasse røven sin opp til Tiller? Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Forsendelsen vår til Lefdal Alna kommer fra kjedens egen grossist mellom 10-12, og talt&mottatt innen et par timer, hvis ikke traileren kræsjer... Lenke til kommentar
EinHerjar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Noen som vet om når det kommer Wii's til Lefdal/Elkjøp i Trondheim? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg får ta turen innom elkjøp i tønsberg _igjen_ da Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det bare jeg som synes det er litt rart at Elkjøp på Moa i Ålesund selger nunchucks for 500 kr stk? Betalte 240 for min på Spiderman/GAME i samme by... Fikk forresten Wiien min i dag! Det skulle egentlig bare komme 2 maskiner til butikken, men Wiis veier er uransaklige... Måtte på EB Games for å få tak i Zelda da... Hadde en deilig, timeslang unboxing/configuration orgie.... Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ja da starter snart dagens jakt på wii.noen som vet noe mer en dem gjorde igår? Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var på elkjøp ulsteinvik i går og spurte om neste leveranse, og da først fikk jeg vite at de faktisk hadde reservert bort alle 6 maskinene de skulle få inn i dag, noen som vet om de har lov til dette? Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var på elkjøp ulsteinvik i går og spurte om neste leveranse, og da først fikk jeg vite at de faktisk hadde reservert bort alle 6 maskinene de skulle få inn i dag, noen som vet om de har lov til dette? 7540111[/snapback] elkjøp lørenskog fortalte meg att det ikke var lov til og holde av,derfor så hadde dem ikke en vente liste.dem sa bare att jeg får prøve og sjekke innom så ofte jeg kan Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hm, skal prøve å ringe kundeservice og høre med dem om hvordan det ligger an. Synes det er sinnsykt kjipt når de gir inntrykk av at det ikke er lov for plutselig å bestemme seg for noe annet.. Lenke til kommentar
aCa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Dere som forhåndskjøpte de Wii de skulle få inn på Elkjøp i Drammen, fikk dere maskinen deres i går? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Nei, dessverre. Den var blitt forsinket... (og de lovet at den skulle komme i dag) Før jeg fortalte dem at jeg hadde forhåndsbetalt, så spurte jeg dem om de hadde Wii eller om de kom til å få inn noen i de nærmeste dagene. Da sa de at de fikk inn i morgen (i dag), men de var allerede solgt ut. Takk og pris for det svaret. Jeg var redd de fremdeles solgte de samme 30 til flere (enn 30). Endret 20. desember 2006 av TBJ Lenke til kommentar
Pyso Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Om det kommer noe mens jeg er på jobb i dag, kommer det til å svartne for meg.. Fredag hadde vært fint, eneste dagen jeg egentlig har god tid.. Men begynner å bli smått lei av å få forskjellige svar overalt. Lenke til kommentar
aCa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe, har dere hørt den nye automatiske beskjeden hos Elkjøp kundeservice? Før du får valgt at du vil sjekke lagerstatus får du beskjed om at de ikke har mulighet å sjekke lagerbeholdning på Nintendo Wii! Tror de er litt dritt lei oss Man må møte opp å kontakte butikken direkte for lagerstatus. Det suger for oss som er på jobb og ikke kan løpe fram og tilbake til Elkjøp (i hvertfall ikke før jeg kan bekrefte de har på lager). Så gi oss beskjed når dere får tak i maskin please Lenke til kommentar
aCa Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg hadde tenkt å ta en tur over til elkjøp Skøyen ut på dagen for å se om de fikk inn i dag. Men ombestemte meg og gikk heller over dit nå like etter de åpnet. De hadde fått inn Wii! Solgte dem for 1798,-. Jeg tok den siste de hadde satt fram, men var en ansatte som skulle gå bak å se om de fant mer, men jeg gadd ikke vente å se fordi jeg trossalt er på jobb... Fikk intrykk at de var tomme men som sagt usikker. Var vist tilfeldig at de hadde sett dem blant varene de ikke hadde rukket å ta imot :-) Hadde ikke fått ut noen nye spill men trodde kanskje det også var i samme forsendelse så skal tilbake etterpå i dag å se hva de har. Ser i hvertfall ut som det stemmer at Elkjøp får dem inn i dag. Større Elkjøp butikker får sikkert inn mer, kan ikke tenke meg at Skøyen er blant dem som fikk inn mest! Lykke til... nå må jeg bare en runde i ettermidag å lete etter håndkontroller og Zelda :-) Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du så ikke om de hadde fått inn ekstra-utstyr? for eksempel den etterlengtede komponent-kabelen? Lenke til kommentar
mortee Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Da fikk jeg endelig hentet meg en wii fra elkjøp Skøyen. Fikk den nest siste. Og 0min i kø. Perfekt!! 2799,- var litt nedtur, men verdt det! Endret 20. desember 2006 av mortee Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Elkjøp storo har for øyeblikket ca 20 stk wii igjen. Er littegranne tilgjengelig i andre butikker i osloområdet også, men lite. Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg dro ned på lefdal på strømmen,var rundt 16 i kø,jeg prøvde og snike litt til jeg fant ut at dem hadde blitt gitt kø lapper.så når dem åpnet så måtte jeg finne en selger fort som faen,fikk nr 17 og nederst på lappen sto det vent..long story short.jeg fikk den aller siste dem hadde dem hadde også fått in masse nye kontroller,jeg gadd ikke og spørre hva dem hadde fått in siden jeg bare skulle ha wii anbefaler dere som ikke har fått til og dra til lefdal alnabru rundt klokken 1,dem begynner og selge wii klokken 2,men jeg vedder på att dem har kø lap system der også Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe, har dere hørt den nye automatiske beskjeden hos Elkjøp kundeservice? Før du får valgt at du vil sjekke lagerstatus får du beskjed om at de ikke har mulighet å sjekke lagerbeholdning på Nintendo Wii! Tror de er litt dritt lei oss Man må møte opp å kontakte butikken direkte for lagerstatus. Det suger for oss som er på jobb og ikke kan løpe fram og tilbake til Elkjøp (i hvertfall ikke før jeg kan bekrefte de har på lager). Så gi oss beskjed når dere får tak i maskin please 7540416[/snapback] Hehehe, ringte nettopp og hørte det. dårli service Får vell gå meg en tur til elkjøp da. bare for og være på den sikre siden Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Aaargh, jeg vil ha Wii Play. Noen som sett til noen sånne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå