Kultom Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Å, utrolig bra, da blire hvertfall en nunchuck på meg. Endelig kan jeg og dama slå løs som faen på hverandre uten at noen blir skadet i WiiSports - Boxing Fikk det på hovedlagret idag, da blire vel kanskje håp til helgen da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 seriøst er det ingen som vet når neste levering er ;p ? 7469893[/snapback] Det er bare å spørre de i data-avdelingen det, så får du et svar Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes det rett og slett er litt tragisk av Nintendo å lansere maskinen sin på denne måte. Har alltid likt selskapets policy med å tenke anderledes, men dette er å holde folk litt for narr. Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med. Å levere et par maskiner til hver butikk er latterlig. Da hadde det i det minste vært bedre om de feks sende ut et større lass og satte datoen til 20. desember slik at folk slipper denne idiotiske jakten etter en julegave-wii de siste tre ukene før jul. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Husk at det ikke er direkte Nintendo som har levert maskiner til Norden. Bergsala som tidligere nevnt har hovedkvarter i sverige(dermed blir sverige prioritert?)Norden + ikke direkte nintendo-levering + at det er lavt produksjonstall på wii sålangt så sier det seg nesten selv at vi ikke får flere Wii med en gang. Endret 13. desember 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med. Så du mener at de skal utsette lanseringen til de har nok til alle? Enten skal alle ha eller så skal ingen ha? Slik kommunistisk tankegang kommer ingen til gode... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes det rett og slett er litt tragisk av Nintendo å lansere maskinen sin på denne måte. Har alltid likt selskapets policy med å tenke anderledes, men dette er å holde folk litt for narr. Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med. Å levere et par maskiner til hver butikk er latterlig. Da hadde det i det minste vært bedre om de feks sende ut et større lass og satte datoen til 20. desember slik at folk slipper denne idiotiske jakten etter en julegave-wii de siste tre ukene før jul. 7490630[/snapback] Er nok en del av markedsføringen til Nintendo Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Da får de heller vente litt med å slippe maskinen til de har et skikkelig antall å komme med. Så du mener at de skal utsette lanseringen til de har nok til alle? Enten skal alle ha eller så skal ingen ha? Slik kommunistisk tankegang kommer ingen til gode... 7490674[/snapback] Tror ikke du leser ordentlig før du skriver meldinger. Et skikkelig antall betyr ikke nødvendigvis at alle får. Da hadde jeg skrevet at de burde vente med lanseringen til alle er garantert å få en maskin. Jeg synes bare at de like gjerne kunne ha ventet en uke eller to og lansert maskinen i et større antall. Ville jo i tillegg gjort det litt enklere for butikkene som hele tiden må svare på henvendelser om nye maskiner før jul. Det er jo ikke akkurat for ingenting at Bergsala ikke vil oppgi hvilket antall konsoller de levere til Norge og resten av de nordiske landene. Tror vel ikke akkurat at de er stolt over antallet... Synes bare de blir litt latterlig med de minileveransene butikkene får, og den seigpiningen de driver før jul. Har faktisk ikke noe med kommunisme å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har noen prøvd å maile Bergsala? Man får vel neppe svar, men er vel lov å sende et spørsmål? Eller er dette forretningshemmeligheter? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg tror Bergsala ikke vet så mye mer heller. Det er til syvende og sist Nintendo som bestemmer, og de er ikke så filnke til å informere Bergsala heller, i følge tidligere uttalelser... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har 3 nunchuck og 2 klassiske kontrollere igjenn på Expert Sandvika! :!: + 6 Zelda! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har noen prøvd å maile Bergsala? Man får vel neppe svar, men er vel lov å sende et spørsmål? Eller er dette forretningshemmeligheter? 7490949[/snapback] Hei Jeg sendte Bergsala mail i stad og fikk svar nå. De får inn konsoller fortløpende nå, og de blir sendt ut med en gang. I dag fikk de inn et lass som Elkjøp hadde kjøpt opp, så Elkjøp har maskiner til helgen for de som måtte lure Komponent-kabelen kommer 20.des (rimelig sikkert). Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Jeg sendte Bergsala mail i stad og fikk svar nå. De får inn konsoller fortløpende nå, og de blir sendt ut med en gang. I dag fikk de inn et lass som Elkjøp hadde kjøpt opp, så Elkjøp har maskiner til helgen for de som måtte lure Komponent-kabelen kommer 20.des (rimelig sikkert). 7491896[/snapback] Håper virkelig dette betyr at jeg i morgen kan forberede meg på en natt forann elkjøp. Eller, snart kan i hvertfall. Har ingen intensjoner om å gå tomhendt hjem etter timer med venting ved neste annledning. Lenke til kommentar
permj Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg sendet mail til elkjøp for ett par timer siden, og der sto det at de ikke hadde fått og de visste heller ikke når de skulle få....Er det noe de bare sier for at folk ikke skal stille seg i kø idag eller?..... Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes det er så dumt at dem gjør det på den måten her. Når jeg først hørte om dette lille "stuntet" fra nintendo, med at f.eks elkjøp kjeden kun fikk 100 maskiner, så tenkte jeg at dette var dems lille trix, for å få folk til å bli mer kjøpelystne på maskinen. Men hvis det skal holde på sånn nå, over en stund, så mister jo folk lysten på maskinene, og går over til konkurrentene(Forholdsvis 360 og ps3). Dem taper jo ufattelig mye med omsetning på det her. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har folk tenkt å overnatte foran Elkjøp og slikt enda engang til fredag? Eller er det mulig at en kan møte på Lørenskog klokken 8-9 og skaffe seg en Wii? Evt etter klokken 15 , noen av oss har jo jobb som de må på Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes det er så dumt at dem gjør det på den måten her. Når jeg først hørte om dette lille "stuntet" fra nintendo, med at f.eks elkjøp kjeden kun fikk 100 maskiner, så tenkte jeg at dette var dems lille trix, for å få folk til å bli mer kjøpelystne på maskinen. Men hvis det skal holde på sånn nå, over en stund, så mister jo folk lysten på maskinene, og går over til konkurrentene(Forholdsvis 360 og ps3). Dem taper jo ufattelig mye med omsetning på det her. 7492620[/snapback] Så slutt å tro at det er et stunt da. Nintendo hadde pushet flere maskiner dersom det fantes, tror du virkelig de ØNSKER å ikke selge flere? farballa, du trenger nok ikke overnatte. Selv den 8. des var det ekstremt få som var der hele natten og på den mest populære Elkjøp-butikken i Bergen kunne du komme kl 07.00 og få deg en Wii. Møt opp 8-9-tiden ved en butikk og vent en time så vil jeg tippe du er sikret en Wii. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) jeg tror nok de faktisk ikke klarer å produsere raskere.. de har jo sendt ut rundt 1.3 millioner maskiner til nå iflg. nexgenwars.com. det er ganske mye på så kort tid egentlig. Endret 13. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 jeg campet fra kl 4 utenfor elkjøp ved lagunen i bergen og da var vår bil nr 2.. kom kl 8-9 så skal det gå fint. sikkert videre utover dagen også Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Når jeg først hørte om dette lille "stuntet" fra nintendo, med at f.eks elkjøp kjeden kun fikk 100 maskiner Er du beruset? Elkjøp fikk langt flere enn 100 maskiner. Et par-tre Elkjøp i Oslo-området alene fikk mer enn dette. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Trur nok han blander med platekompaniet. En eller annen avis (mis?)informerte jo om at de bare skulle få 100maskiner på landsbasis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå