dracula Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var innom Lefdahl på Alna i Oslo, de sa de skulle få inn 45 stk idag mellom 9-21, sto folk å venta når jeg var der kl 12.00 7527803[/snapback] Det var ikke det de sa til meg. Da var det den samme gamle regla. Avhenger vel av hvem man spør. Faen får ikke mulighet til å vente utenfor før om noen timer, må jobbe. Lenke til kommentar
luria Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Forsøk på tips: De stoore butikkene som Lefdal og Elkjøp på Alnabru/lørenskog får ikke inn flere enn andre og er nærmest omringet av desperate kjøpere. Prøv de små butikkene rundt om som reklamerer med nesehårfjernere og vannkokere. Var nettopp på bittelille Expert Strømmen på jakt etter Wiimote - det fant jeg + at de kanskje ville få konsoller snart iflg han bak disken (hadde solgt ut noen i dag). Lenke til kommentar
eivindjo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Snakket med MPX nå nettopp og min sending går ut derifra 22.12. iallefall. Jeg forhåndsbestilte i september Da blir det knall romjul i år også Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja hvis din går ut da så går min og...MPX sa en gang i uka til meg... Jeg forhåndsbestilte i august Lenke til kommentar
eivindjo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Snakket med de nettopp. De hadde nettopp fått beskjed fra Nintendo om at bilen som de ventet 21. var en dag forsinket og at sendingene derfor ikke går ut før 22. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Igjen....ROMJULEN Synd jeg skal jobbe hele romjula....men greit nok...jeg får den iallefall før årsskifte Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 noen som vet hvordan det står til med Spaceworld? :S Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var på Elkjøp på Hamar i dag. De tippet at de ville få inn 28. des. Men de visste egentlig ingenting sikkert. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Snakket med MPX nå nettopp og min sending går ut derifra 22.12. iallefall. Jeg forhåndsbestilte i september Da blir det knall romjul i år også 7528596[/snapback] Ja, blir nok romjula. Hvilken dato bestilte du? Jeg bestilte 16.9..... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 den 24.8 bestilte jeg min Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 noen som veot hvor mange MPX fikk inn første levering? Lenke til kommentar
eivindjo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, blir nok romjula. Hvilken dato bestilte du? Jeg bestilte 16.9..... 7529138[/snapback] Bestilte vel 18.9. mener jeg ifølge bekreftelsen min, så da er nok du også med i den batchen gratulerer. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bestilte vel 18.9. mener jeg ifølge bekreftelsen min, så da er nok du også med i den batchen gratulerer. 7529230[/snapback] Ja, ja, vi får se. Tror det ikke før pakken er i posten..... Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Elkjøps kundesenter maktet å si til meg at INGEN av butikkene får inn fler før neste år. Dette begynner å likne en parodi. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 MPX fikk 15 stk 7529307[/snapback] Mener du den 8.12, eller i neste leveranse den 21. eller 22.12? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 8. har ikke peiling på denne leveransen..men virker som vi som har stått lenge får...men vet ikke Lenke til kommentar
akseln Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Noen som vet hvordan Bergsala prioriterer mellom nettbutikker og "vanlige" butikker? Det kan jo være at de prioriterer ned nettbutikkene i de første leveransene for å få mest mulig publisitet. De får jo solgt alle konsollene uansett. Lenke til kommentar
EinHerjar Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Står som nr 2 x-antall plasser rundt om på mindre butikker som har fått inn Wii før. Det må da være håp om at jeg blir Wii eier i løpet av uken!! Lenke til kommentar
dracula Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Elkjøps kundesenter maktet å si til meg at INGEN av butikkene får inn fler før neste år. Dette begynner å likne en parodi. 7529412[/snapback] Kundesenterene ser ut til å vite absolutt ingenting virker det som. De nærmest bare sier noe for å bli kvitt innpåslitne (wii) kunder. Virker heller ikke som at maskinene dukker opp på Lefdal Alna idag. Var der for et par timer siden, og det var ingenting der. Gadd ikke å spørre i butikken, da en måtte vente LENGE i kø for å få svar om wii var på vei eller ikke. Ringte Lefdal kundesenter etterpå, og fikk til svar at de kommer definitivt ikke idag. Men så har jo kundesenterene sagt litt av hvert i det siste. Ingenting på Elkjøp Jessheim og Lørenskog heller. Spurte betjeningen der, og fikk til svar "iløpet av uka", "aner ikke, men de er på vei". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå