Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?

eikum

Anbefalte innlegg

Jeg forhåndsbestilte på Spiderman/GAME i Ålesund i september. Kom da på plass nr 4 i køen.

Butikken fikk inn kun 1 konsoll på release, og de fortalte meg at de fikk inn 2 til den 18.. Surt for meg!

Grunnen til at jeg ikke gidder å vralte rundt og overnatte er at hos Spiderman, så legger de av 1 stk Zelda, ekstra nunchuck, WiiPlay etc per konsoll de selger. Syntes det var forbilledlig nok til å holde på forhåndsbestillingen. Men jeg ønsker meg en liten trøstepremie for kjipe leveringer! :'(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her og skal straks ut av døra, til Elkjøp og muligens Lefdal. Krysser fingrene.

7526098[/snapback]

hehe samma her,stikker vell på elkjøp på lørenskog først.har dem ikke der så er det rett til oslo og carl berner/storo

Endret av JohnErik86
Lenke til kommentar
Skal ut selv, kjipt at de allerede har blitt utsolgt på toys r us, er rett ved jobben, ville ha tatt meg fem minutter å plukke opp en. :(

7526172[/snapback]

dropp ett innlegg her etter du har vært og sett a,si ifra om dem hadde fått inn ell ikke.skal gjøre det samme :)

elkjøp kundesenter åpner om 5 min,så tenker jeg skal ringe dit og høre.men stikker uansett bort ditt for og være helt sikker

edit:snakket akkurat med en på kundesenteret og han sa dem ikke visste når nye maskiner ville komme.når jeg spurte om når den mest sannsynelige datoen den kom sa han etter jul..håper virkelig dette ikke er sant

Endret av JohnErik86
Lenke til kommentar
edit:snakket akkurat med en på kundesenteret og han sa dem ikke visste når nye maskiner ville komme.når jeg spurte om når den mest sannsynelige datoen den kom sa han etter jul..håper virkelig dette ikke er sant

7526198[/snapback]

:hmm: Jeg ringte også nettopp, og svaret jeg fikk var at det kommer denne uken, men de dessverre ikke viste når. Da jeg sa at Toys R Us fikk i går, mente han at det var svært sannsynlig at de også fikk det snart.

Hvis noen finner ut om noen butikker i Oslo har, post det er så snart som mulig så flere av oss får sjansen :thumbup:

edit: Snakket med Lefdal, og der fikk jeg beskjed om at de kom i løpet av uken, men ikke i dag. Men det virker jo som om kundesentrene gir veldig forskjellig informasjon avhengig av hvem du snakker med, så en bør nok ta alt med en klype salt.

Endret av haj14
Lenke til kommentar

7526198[/snapback]

:hmm: Jeg ringte også nettopp, og svaret jeg fikk var at det kommer denne uken, men de dessverre ikke viste når. Da jeg sa at Toys R Us fikk i går, mente han at det var svært sannsynlig at de også fikk det snart.

Hvis noen finner ut om noen butikker i Oslo har, post det er så snart som mulig så flere av oss får sjansen :thumbup:

7526281[/snapback]

typisk eksempel på at man ikke kan stole på alt man blir fortalt.jeg stikker ned til carl berner snart og ser om dem har fått inn..

Lenke til kommentar

Vel det var ingenting på Elkjøp Lørenskog (sto sånn ca 10 stykker i kø for wii) heller ikke noe på Lefdal Alnabru :(

Sjekket også Expert Alna for sikkerhets skyld, ingenting der heller. Og var innom Toys R us også, men der var det som det har blitt fortalt tidligere utsolgt.

Lenke til kommentar
Vel det var ingenting på Elkjøp Lørenskog (sto sånn ca 10 stykker i kø for wii) heller ikke noe på Lefdal Alnabru :(

Sjekket også Expert Alna for sikkerhets skyld, ingenting der heller. Og var innom Toys R us også, men der var det som det har blitt fortalt tidligere utsolgt.

7526607[/snapback]

faen ass..er dritt lei dette syke syke spillet de spiller

sa dem noe om når dem trodde wii ville være til salgs igjen?

Lenke til kommentar

7526607[/snapback]

7526620[/snapback]

Det samme gamle svaret "til uka", både på Lefdal og Elkjøp. Tror ikke de har peiling selv. Begynner å bli ganske lei selv. Blir vel å sjekke begge butikkene senere i ettermiddag også. Og imorgen, og på Onsdag... osv.

Lenke til kommentar

7526607[/snapback]

7526620[/snapback]

Det samme gamle svaret "til uka", både på Lefdal og Elkjøp. Tror ikke de har peiling selv. Begynner å bli ganske lei selv. Blir vel å sjekke begge butikkene senere i ettermiddag også. Og imorgen, og på Onsdag... osv.

7526636[/snapback]

jeg stikker og ser rundt om en times tid,finner jeg no så skal jeg få lagt ut info her fort som mulig.let us kno hvis du er heldig og finnern a

Lenke til kommentar

Jeg stod utenfor Toys R Us i bergen når de åpnet, og det var en forran meg i køen. Jeg var pent nødt til å se den siste wii konsollen spasere ut av døren. Har aldrig følt meg så snydt før. Traff samme fyren igjenn på 4 andre butikker rundt om i bergen. Han var vist på jakt etter Zelda. Det var ivertfall litt til trøst..

I bergen er det de samme løse savarene som alle andre steder. Oppsumering:

- Vet ikke

- Ingen som vet

- Kansje i morgen, kansje neste uke

- I løpet av uken

- Lille julaften

- På onsdag

- i Januar

- i Februar

- Wii??

Helt håløst folkens. Jeg begynner å bli besatt av wii. Det tærer på sjelen å ikke vite om jeg får spillt herligheten før jeg begynner på jobb igjen, og ikke har tid til å prioritere annet enn dame og jobb.

Lykke til alle wii hunters...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...