hernil Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) opgavebehandlingen min er helt fucka! det som skjedde var at jeg åpna den også kom jeg vel til å dra den litt bort eller no og nå ser den sånn ut: oppgavebehandling.bmphva kan jeg gjøre? Endret 9. desember 2006 av hernil Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ser ikke noe galt med den....... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Dobbelklikk på den grå rammen rundt, du har nå bare gått inn i "modus 2" Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Dobbelklikk på den grå rammen rundt, du har nå bare gått inn i "modus 2" 7463349[/snapback] takk! hvordan kan jeg få den tilbake til modus 2 etter det? greit å vite når jeg kan å sette den tilbake... Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Da gjør du akkurat det samme. Altså dobbeltklikker på den grå ramma Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 På akkurat den samme måten, gå inn på siden som viser grafer og klikk på det grå området Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 På akkurat den samme måten, gå inn på siden som viser grafer og klikk på det grå området 7463391[/snapback] der ja. takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå