Gå til innhold

tv-out

Kasus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

smetho skrev (2002-11-19 14:43):

Vet der er instilling for dette i Tv-tools, et genialt program for Tv-out. Mulig en kan gjøre det andre plasser, men å dille med jumpere tror jeg ikke er nødvendig (dog har aldri gjort dette selv).

PAL og NTSC er maskinvarestyrt og derfor kan det være en lur ide å åpne kabinettet og sjekke kortet istedenfor å dille med programmer som ikke får gjort den d****. Evt. å sjekke manualen til kortet. Der står det ofte utlegg for jumpere og hva disse velger mellom!

Lenke til kommentar

Quote:

Lozip skrev (2002-11-20 14:05):

Var det noen som hadde et gf3200 kort. Her. Jeg har et kort som jeg bytter til palb men får det fortsatt ikke til å fungere. Må jeg boote eller endres dette med en gang ?

Jeg får oftest opp tv-ut bare maskinen er skrudd av -> napper ut vanlig skjerm -> kobler til TV -> skrur på tv -> booter maskinen... Da endres dette automagisk.

Lenke til kommentar

På mitt kort er det bare å gå inn på egenskaper for skjerm og så innstillinger. Så klikker du på avansert, og så på menyen der navnet på skjermkotrtet står. Så inn på nWiew, så enhetsinstillinger, så device selection. Der kan du skifte til PALB. På mitt kort og i XP i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...