enetic Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, jeg har vært en del inne på www.finn.no/bil og sett etter biler i det siste. Jeg er 18 år og er, forhåpentligvis snart ferdig med lappen. Har også lagt meg opp litt penger til bil, pga forsikring på foreldrene mine sin bil. Så er "drømmebilen" min en 1991 Mazda 232. Men, en kamerat har en slik bil, og den fungerer ikke helt som den skal. Er dette typisk for disse bilene? Har lagt til ett bilde hvis dere er i tvil åssen bilen er. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Følg drømmene dine gutt, men noe problemfri bil er det ikke.. Mazda er greit allover egentlig.. Kjøp heller noe mer skruvennlig som 18 åring.. Bare mitt tips! Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare husk på at den heter 323, ikke 232. Kan være greit å vite for å øke utvalget hvis du er på let... Lenke til kommentar
enetic Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Takk.. Visste det ja, sikkert en tastefeil sorry ! Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hva er det som ikke virker som det skal? Jeg forstår jo at det er bilen, men hva på bilen som ikke virker? Lenke til kommentar
enetic Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hva er det som ikke virker som det skal?Jeg forstår jo at det er bilen, men hva på bilen som ikke virker? 7471105[/snapback] kameraten min sin slik bil hopper veldig på lavt turtall, så dør motoren når du kjører for sakte, så han må koble inn med clutch av og til. Lenke til kommentar
otis Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Sjekk og evt. bytt ut hele tenningsanlegget, plugger, kabler, rotor, fordeler. Luftfilter, bensinfilter. Sjekk også luftslangen som går fra luftinntaket til motoren, den skal ikke ha sprekker. Helt tett skal den være. Lenke til kommentar
enetic Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Sjekk og evt. bytt ut hele tenningsanlegget, plugger, kabler, rotor, fordeler. Luftfilter, bensinfilter. Sjekk også luftslangen som går fra luftinntaket til motoren, den skal ikke ha sprekker. Helt tett skal den være. 7478445[/snapback] blir ikke det en dyr bil til slutt da? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De fleste synes vel at vippelykter ikke er fine og jeg deler synet dems. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei... Ser det er en 323F du er på jakt etter. Vil da anbefale deg å ta en tur innom Mazda Owners Group Norway sitt brukerforum og spørre litt rundt der. Er flere der som har GOD peiling på disse bilene og hva som kan gjøres med dem. www.mazda-ogn.org/forum Lenke til kommentar
KillerK Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mer driftsikker bil enn en 323F tror jeg ikke du finner! De som sier noe annet, må enten ha hatt veldig uflaks, eller så vet de ikke hva de prater om! hadde en 1990-modell 323F 1.8i GLX 16v for noen år siden. var aldri noe tull med den!! tror jeg har hatt 9 forskjellige biler nå, og mazdaen var utvilsomt den mest solide og driftssikre! i tillegg bruker de omtrent ikke bensin, og går utrolig bra. men noen minuser er det jo. de er dårlig støyisolert. litt dårlig "sammenskrudd". litt knirking og rasling her og der. servoen er tung. var i alle fall det på min. kjentes nesten ikke ut som den hadde servo. og den henger litt dårlig på veien på vinterføre. lønner seg å ta det litt pent i svingene hvis det er glatt. sporer litt hvis det er mye/våt snø. men alt i alt veldig mye bil for pengene vil nå jeg si! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sjekk og evt. bytt ut hele tenningsanlegget, plugger, kabler, rotor, fordeler. Luftfilter, bensinfilter. Sjekk også luftslangen som går fra luftinntaket til motoren, den skal ikke ha sprekker. Helt tett skal den være. 7478445[/snapback] blir ikke det en dyr bil til slutt da? 7478878[/snapback] Det er vanelige slitedeler som må byttes. Bil er aldri billig, men mazda er kjent for kvalitet og tror du kan bli veldig fornøyd med en slik bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå