Zerpent Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hei! Jeg har problemer med lyden i NOLF2. Det kun på snakkinga at det er problemer. Stemmene detter ut... Kan se ut til å virke i begynnelsen men så detter stemmene plutselig bort. Jeg har et creative Live lydkort.(Eldre type, vet ikke hva mer det hette...) Men det skal vel være mer enn bra nok? Noen andre som har hatt dette problemet og funnet en løsning? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hei! Tror denne patchen kan løse problemet ditt :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvis ikke patchen hjelper, så avinstaller nimo codec-pakken, 99.9% av alle lydproblemer på nolf2 løses av en av de to tingene. AtW Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Har også creative lydkort, og løsningen min ble å levere dritten tilbake til butikken. Utrolig att Sierra klarer å release ett spill hvor man må avinstallere en codec... Synd for NOLF1 var en av de største spillopplevelsene jeg har hatt. Men det for være måte på hvor mye man skal rigge egen pc før ting funker... Leste testen til gamer forleden, og er litt nysgjerrig på hva slags lydkort spillet ble testet med. Noen som veit? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 20:42, skrev storeelg:Har også creative lydkort, og løsningen min ble å levere dritten tilbake til butikken. Utrolig att Sierra klarer å release ett spill hvor man må avinstallere en codec... Nå er heller jeg mer mot at det er codecen som driver med uregelmessigheter, nimo-codecpack er jo viden kjent for å lage masse krøll for mange, og det er ikke uten grunn. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå