black_sheep Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Når jeg skal pisse andre steder enn dassen hjemme tar det utroolig lang tid før det kommer:p har hørt at det hjelper å sitte, men det er jo ikke akkurat så maskulint da. Når jeg drikker (alkohol) går det som bare det.. Ikke no sånn at det irriterer meg så veldig, men litt tåplig er det da at jeg bruker 100 år på dass hver gang jeg er hos folk.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 akkurat sånn har jeg det og. aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er du redd for å sitte når du skal tisse? Hvem skal se det? Lenke til kommentar
Radar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Haha! Jeg er sånn på offentlige toaletter! Hvis det er noen andre der, så klarer jeg bare ikke å tisse i pissuaret... Går greit i skåla i båsen riktignok men Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Er du redd for å sitte når du skal tisse? Hvem skal se det? 7486284[/snapback] Hehe, er ikke redd for å sitte. Men som jeg sa er det jo ikke så forbanna maskulint :!: Syns nå jeg da. Men fint det ikke bare er meg som er sånn da Noen som vet hva som kan hjelpe da? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kommer aldri i mitt liv til å pisse sittende, den saken er biff. Men uansett, jeg bruker ikke å ha det problemet. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hørt at det faktisk er sunt å sitte og pisse. Det kan forhindre kreft i prostata (elno), for da du sitter får du ut alt, og det blir ikke liggende noe igjen i urinrøret enn hvis du står som ekte mann og gjør det. Jeg er ikke redd for å sitte og pisse, det er digg. Slipper å få krøll på schlongen slik at det spruter utafor, så må du drive å tørke opp etter deg. Det er faktisk veldig irriterende. edit: Hvis du absolutt må stå for å føle deg "maskulin" så har jeg en fin stilling jeg bruker når jeg ikke orker å sette meg ned Du bøyer deg litt forover mot veggen som dassen står inntil og legger den ene hånden på veggen slik at du støtter deg, mens du bruker den andre hånda til å, ja... du forstår resten antar jeg. Evt. bruk begge hender til å støtte deg opp hvis du har en litt tung kropp eller mangler muskler i overarmene. Sistnevnte er faktisk litt morsomt, da du kan late som du spiller et spill, "om å gjøre å treffe ned i do uten å bruke hånda". Endret 14. desember 2006 av empatiy Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg lener meg alltid til veggen når jeg pisser! Når det kommer til problemet ditt så vet jeg ikke, har hørt en del som har det sånn (særlig når det kommer til pissuar). Selv kan jeg pisse hvor det skal være (så lenge jeg har noe å lene meg til da). Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) du er ikkje den einaste aalltid lettast heime Endret 14. desember 2006 av xersess Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sett deg ned, slapp av og les et Donald-blad. Toalettet er til for ro og ettertanke, bare hør på Esben Esther Pirelli Benestad Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ah. Utrolig! Jeg trodde jeg var en av de få i verden som slet med dette. Jeg klarer sjelden å pisse i pissoarer om det kommer andre folk inn på toalettet...på båsen går det derimot fint. Pissoarer funker av og til om jeg har drukket tilrekkelig..da pisser jeg i kryss med kompiser om jeg føler for det også. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ah. Utrolig! Jeg trodde jeg var en av de få i verden som slet med dette. Jeg klarer sjelden å pisse i pissoarer om det kommer andre folk inn på toalettet...på båsen går det derimot fint. Pissoarer funker av og til om jeg har drukket tilrekkelig..da pisser jeg i kryss med kompiser om jeg føler for det også. 7505090[/snapback] Som jeg skulle ha skrevet det selv Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Ingen som hørte på Are og Odin her inne som husker saken om resturin? Det var tider det, savner Are og Odin. Endret 16. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Når jeg skal pisse andre steder enn dassen hjemme tar det utroolig lang tid før det kommer:p har hørt at det hjelper å sitte, men det er jo ikke akkurat så maskulint da. Når jeg drikker (alkohol) går det som bare det.. Ikke no sånn at det irriterer meg så veldig, men litt tåplig er det da at jeg bruker 100 år på dass hver gang jeg er hos folk.. 7462965[/snapback] Er faktisk bevist at det er bedre for mannfolka å sitte å pisse fremfor å stå, får av deg mer vann da. Problemet er bare at mange anser det som feminint å sitte å pisse siden de har pikk og kan stikke den ut. Nei lås dør, buksa rundt anklele og rompa rundt ringen og piss sittende. Tror du får latte vannen fortere da. Personelig driter jeg i om jeg sitter å pisser eller står, så lenge det kommer ut. Når jeg drikker må jeg sitte, har funni ut at det er best for nestemann som kommer inn da bommefaktoren er vel for høy Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg har til en viss grad greid å overvinne min sjenerte blære. Vent til du må skikkelig, skikkelig tisse før du går, og hvis du enda ikke får det til går det faktisk an å tvinge seg litt med hva man måtte ha av muskler der nede. Etter kort tid merker man at ting går lettere. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Går treigt viss folk står utenfor dassen, går ofte ikke i det hele tatt viss noen andre ser på og det er pissoar. Og greier ikke å pisse på flaske i senga, endte med at jeg måtte bli tømt med engangskateter fordi jeg var nyoperert og ikke kunne gå på dass, var helt jævlig når de satte sprøyta inn i tuppen og trykte inn bedøvende gel, svidde som faen, men så kjente jeg nesten ingenting når hun presset inn kateteret, urinrøret er forresten jævla langt, mye lenger enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 ... too ... much ... information! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå