mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hva syns dere om dette? Jeg synes dette er så sjukt at det ikke går ann! Forrige posten forsvant bare helt av seg selv så starta denne. Skriv din komentar her! mrav4 Endret 9. desember 2006 av mrav4 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=+tog+++tagge Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Det ekke det samme :> Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det ekke det samme :> 7462953[/snapback] Det er jo det samme. 2. posten i tråden der er den du har postet. Og den tråden er akkurat om det samme: hva synes du om tagging på t-baner Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Her er det video Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva syns dere om dette? Jeg synes dette er så sjukt at det ikke går ann! Forrige posten forsvant bare helt av seg selv så starta denne. Skriv din komentar her! mrav4 7462893[/snapback] Den forrige tråden forsvant ikke av seg selv. Jeg slo den sammen med den orginale threaden som var opprettet og som har vært opprettet lenge før din thread. Hvis du ser her så har du posten din som du postet i stad. Forsett diskusjonen i den andre threaden er du snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg