pfa87 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, cd stasjonen på min bærebare PC vises ikke etter at jeg kjørte gjennoprettings CD-en. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tja, du kunne kanskje ha fortalt oss hvilken produsent, og hvilken modell laptop'en er. Videre er sikkert denne linken her til stor hjelp, uansett. CD-ROM access is missing and messages cite error code 31, code 32, code 19, code 39, or code 41 after you remove Easy CD Creator in Windows XP Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Tja, du kunne kanskje ha fortalt oss hvilken produsent, og hvilken modell laptop'en er. Videre er sikkert denne linken her til stor hjelp, uansett. CD-ROM access is missing and messages cite error code 31, code 32, code 19, code 39, or code 41 after you remove Easy CD Creator in Windows XP Mvh, Beej80 7462784[/snapback] Hei, det er HP Pavilion dv5000, tror jeg. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er ca den samme som søsteren min har. Hun fikk samme problemet. Linken over er løsningen. Regedit, og high/low filtrene må fikses. Utfyllende info og step-by-step instruksjon i link i forrige post. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sjekk om den er slått av i biosen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå