Fastar Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei, jeg har "tyvkoblet" min scooter pga at det koster litt flesk å fikse tenning og få nøkler. Men problemet er at blinkelysene virker ikke, men front- og baklyset virker... Det virket før jeg tyvkoblet scooteren, men ikke nå? Noen som vet hvordan man kan få fikset dette her? Det er en Daelim Sj50 scooter..... Kick starter.. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ingen som kan hjelpe meg? Jeg trenger svar raskt ellers kan jeg ikke komme meg på jobb!! Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 eg vet ikje koss du kan fiksa d.. mn du kan jo bare bruga hendene når du ska svinga.. hehe.. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Og hvis jeg blir stoppet av politiet så sliter jeg... Arg... Har ikke dette skjedd med noen av dere i forumet? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 kansje du må bytte blinklys releet ? Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hmm..ok.. eg har aldri brukt bliklys.. eg vet ikje koss reglane e på d.. mn eg trodde d va så lenge du visste kor du ska, så jør d ingenting... mn ekan gått ver at eg tar feil.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Så vidt jeg vet (er ikke sikker) så er det lovlig å kjøre uten blinklys på moped så lenge dem er tatt av og at men legger seg helt til høyre i kjørebanen når man skal til høyre, og i venstre side av den og holder venstre hånd tydelig mot venstre nå man skal svinge til venstre. Hvor mange ledninger tok du? Endret 10. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Virket før jeg tyvkoblet det, så skjønner ikke at jeg skal bytte blinkelysene-. For det er ikke vits å gjøre. Jeg klippet 4 ledninger og kickstartet den Endret 10. desember 2006 av Fastar Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hmm..ok.. eg har aldri brukt bliklys.. eg vet ikje koss reglane e på d.. mn eg trodde d va så lenge du visste kor du ska, så jør d ingenting... mn ekan gått ver at eg tar feil.. 7471337[/snapback] vist du ska kjøre uten blink lys må en fjerne alle synlige spor på at det noengang har vert blinklys på mopeden. vist der ikke er tegn i det hele tatt til at der har vert blinklys kan du signalisere med hendene når du skal svinge Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 jeg må da fjerne bak blinkelysene? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) jeg må da fjerne bak blinkelysene? 7471396[/snapback] ja det må du gjøre og fjerne alt som hører til blinklysene og foreksempel blinklys releet edit: vist noen lurer er dette blinklys rele http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=293 Endret 10. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 sikker? tror man bare må fjerne lysene så andre førere ikke skal tro at du fortsetter rett frem Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=123562 hadde samme diskusjon på Moped portalen:P og det jeg sier her var kjøre læreren som sa til meg Endret 10. desember 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 trodde bare du måtte vise andre i trafikken hvor du skal.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 trodde bare du måtte vise andre i trafikken hvor du skal.. 7471438[/snapback] det trodde jeg og, men det skal ikke være mulig å misforstå Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 det var en i fjord som skulle på visning med mopeden sin som hadde fjerna bare blinklysa (ikke ledninger og det som tilhørte) og han fekk høre med mekanikeren at han måtte fjerne alt så han ikke kunne se at der hadde vert før. det viste seg at det var blinklys releet hans som var ødelakt Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hvor på scooteren ligger releet? Og jeg må ta av de 2 blinkelysene bak...Hva mer må jeg ta av? Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hvor får jeg kjøpt Blinkers til scooter? Noen link? Helst billigts... Lenke til kommentar
Sudox Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 crash har fra 100 te 150 pr par... Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis jeg kjøper 2 blinkers kan jeg lage meg et eget panel for å styre de blinkelysene isteden for at den brukes via scooteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå