Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Blinkelys virker ikke?

Fastar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har "tyvkoblet" min scooter pga at det koster litt flesk å fikse tenning og få nøkler.

Men problemet er at blinkelysene virker ikke, men front- og baklyset virker...

Det virket før jeg tyvkoblet scooteren, men ikke nå?

Noen som vet hvordan man kan få fikset dette her?

Det er en Daelim Sj50 scooter..... Kick starter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet (er ikke sikker) så er det lovlig å kjøre uten blinklys på moped så lenge dem er tatt av og at men legger seg helt til høyre i kjørebanen når man skal til høyre, og i venstre side av den og holder venstre hånd tydelig mot venstre nå man skal svinge til venstre.

Hvor mange ledninger tok du?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
hmm..ok.. eg har aldri brukt bliklys.. eg vet ikje koss reglane e på d.. mn eg trodde d va så lenge du visste kor du ska, så jør d ingenting... mn ekan gått ver at eg tar feil..

7471337[/snapback]

vist du ska kjøre uten blink lys må en fjerne alle synlige spor på at det noengang har vert blinklys på mopeden. vist der ikke er tegn i det hele tatt til at der har vert blinklys kan du signalisere med hendene når du skal svinge

Lenke til kommentar

det var en i fjord som skulle på visning med mopeden sin som hadde fjerna bare blinklysa (ikke ledninger og det som tilhørte) og han fekk høre med mekanikeren at han måtte fjerne alt så han ikke kunne se at der hadde vert før. det viste seg at det var blinklys releet hans som var ødelakt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...