Ola92 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei! Jeg lurte på om det var noen som viste om et eller annet program som man kan laste ned på PCen for å gjøre video tatt opp med mobilen til bedre kvalitet? Er det noen programmer som gjør videokvaliteten bedre mens man tar opp på mobilen (jeg har K800i). Er det noen andre programmer som kan gjøre kvaliteten bedre etter at opptaket er stoppet (Jeg har en 3230 også)? Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Ingen som vet om noen programmer? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ahhh leste en artikkel om et slikt program en gang. De var et PC program som gjorde video opptak tatt med mobil om til mye bedre kvalitet. Husker ikke hva det het Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ahhh leste en artikkel om et slikt program en gang. De var et PC program som gjorde video opptak tatt med mobil om til mye bedre kvalitet. Husker ikke hva det het 7481566[/snapback] Stemmer, mener det sto en artikkel om det her på amobil også. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men kan man faktisk forbedre bildet? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan gjøre bildet skarpere og evt bedre flyten i det (ved f.eks å øke fps litt, blir jo litt kunstig da men). Husker søren ikke hva det programmet het jeg heller men leste om det jeg og Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Enn viss du bare konverterer filmen i en høyere FPS og oppløsning da? SUPER er et kjempefint program. Du må sikkert lete litt, hehe. Navnet sier jo noe. Super er laget av eRightSoft (ja det er navnet). Super konverterer i alle format. Du må sikkert prøve deg fram. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan konvertere filmen til en høyere oppløsning, men det øker jo på ingen måte kvaliteten. Støyfjerning og å gjøre den litt raskere er eneste reele løsningene jeg ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå