Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Prosjekt: Volvo 855 T5


Anbefalte innlegg

Vel, her er prosjektbilen min.. Har flere prosjekter ståendes for tiden, av Volvo, så det kommer kanskje å gå litt tregt i oppdateringene, men skal nok få det ut!

 

Bilen er en 1996 mod 855, som er registrert i 1995. Bilen er på noen som helst måte ikke noe skjønnhet, men er masse som gjenstår med den visuelt.

 

Bilen ble levert med en B5252S maskin, og ble senere byttet til B5234T5 som ble plukket fra en skikkelig smadret 850 T5. Ellers har jeg liggenes konidempere, nye fjærer, og litt orginal volvo-styling.

 

Bilen er en drøm å kjøre, selv med orginalt understell, men jeg gleder meg til nye dempere og fjærer når jeg setter mot neste Volvo-treff!

 

Her kommer litt bilder:

DSC03305.jpg

DSC03303.jpg

DSC03304.jpg

DSC03306-1.jpg

 

Har koblet opp et midlertidig stereoanlegg.. Skjermen skal etterhvert plasseres der som spillerene står nå, og spillerene skal skjules bak i hanskerommet eller noe slikt, og styres med fjernkontroller.

 

Jeg er hele tiden på utkikk etter deler, så hvis du er i nærheten av Bergen og har deler, så sleng meg en PM til meg!

 

Forslag/kommentarer noen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer til å hjelpe betraktlig på utseende det. kjapp kjapp, hehe.

0,66 i trykk? nettopp begynnt å lade da jo... hehe. ser du skal flytte skjermen din. hvis du river ut askebegeret og skjærerett åpent spor fra det nedre DIN hullet får du plass til skjermen der under spillern. sånn hadde jeg det i 850'n min..

Endret av kentsor
Lenke til kommentar
Var uheldig i dag med en kjerring som kjørte i ræva på meg... Fikk ødlagt hengerfeste, og noen sprekker i bakfangeren... Jævla damer i Daihatsu Charader altså!

 

Så da blir det flikking og sparkling i hele kveld, også løse vekk hengerfestet.

 

Forresten, noen som vet hvorfor "SRS" lyset mitt lyser?

7494443[/snapback]

Hvis Volvoen fikk bulk, hvordan gikk det så med den japanske blikkboksen? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...