ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel, her er prosjektbilen min.. Har flere prosjekter ståendes for tiden, av Volvo, så det kommer kanskje å gå litt tregt i oppdateringene, men skal nok få det ut! Bilen er en 1996 mod 855, som er registrert i 1995. Bilen er på noen som helst måte ikke noe skjønnhet, men er masse som gjenstår med den visuelt. Bilen ble levert med en B5252S maskin, og ble senere byttet til B5234T5 som ble plukket fra en skikkelig smadret 850 T5. Ellers har jeg liggenes konidempere, nye fjærer, og litt orginal volvo-styling. Bilen er en drøm å kjøre, selv med orginalt understell, men jeg gleder meg til nye dempere og fjærer når jeg setter mot neste Volvo-treff! Her kommer litt bilder: Har koblet opp et midlertidig stereoanlegg.. Skjermen skal etterhvert plasseres der som spillerene står nå, og spillerene skal skjules bak i hanskerommet eller noe slikt, og styres med fjernkontroller. Jeg er hele tiden på utkikk etter deler, så hvis du er i nærheten av Bergen og har deler, så sleng meg en PM til meg! Forslag/kommentarer noen? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 mangler r-fangern og spoilern på bakluka. hva kjører du av trykk a? hester? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Har r-fanger liggenes (ikke lakkert ennå), og spoiler til bakluka, ligger i garasjen.. Må vel montere det en dag tenker jeg Mener det er 0,66 i trykk (ikke sikker) og ca 240 hk i følge Volvoforum.no Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) kommer til å hjelpe betraktlig på utseende det. kjapp kjapp, hehe. 0,66 i trykk? nettopp begynnt å lade da jo... hehe. ser du skal flytte skjermen din. hvis du river ut askebegeret og skjærerett åpent spor fra det nedre DIN hullet får du plass til skjermen der under spillern. sånn hadde jeg det i 850'n min.. Endret 9. desember 2006 av kentsor Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Der sier du noe kentsor.. Skal måle, og undersøke litt med skjermflytting, skal ha ny spiller og litt sånn, så vil ha en størrelse som varer, og ikke ser stygg ut dersom komponenter byttes ut. Har vært ute å prøvemontert spoiler.. Bilder kommer om litt Endret 9. desember 2006 av ReVolvolution Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ser jeg har vært uheldig med lakkeringen.. Sikkert på grunn av at jeg lakkerte den i en nedkjølt garasje, full av kondens og minusgrader! Blir lakkering på vaskerommet istedenfor ser det ut som Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg hadde ihvertfall skjerm der, men husker ikke om det var 7tom eller 5,6tom.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tøff bil! Har fått litt volvodilla i det siste Men, var penere uten den spoileren Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Vi får se hva som skjer framover.. Jeg liker spoilern egentlig, men blir det for mye dill på bilen, så tar jeg den vekk.. Liker en clean bil.. Ellers takk! Kjøp Volvo! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 spoilern er god som snus den, men kunne jo fjerna litt dekaler bak der, fjerna norgesmerket, den kromma!!!hengerfestekula lakka skiltlysholdern og viskern... da blir det cleant og fint... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Den kromma hengerfestekula fikk jeg med når jeg kjøpte bilen Skal fjerne hengerfestet tenkte jeg med tiden.. Skal bytte vindusviskeren til visker fra V50, og ta vekk norgesmerket ja.. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Idag har jeg fått lakkert r-fangeren. Nå skal den få herde, så blir det montering på lørdagen igjen Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 kult. har du dem orginale spredera eller ska du montere noen uorginale linselys?? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Har orginale. Har plukket fra delebil i sverige, så dette skal bli bra.. Glasset til den ene lykta er knust, men skal på Volvo å kjøpe i morgen, dem skulle ha 750!! kr for et LITE linseglass! Endret 10. desember 2006 av ReVolvolution Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 haha, ja jeg vet. dem er noen haier. koster 4lapper ny dem lysa mener jeg... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Var uheldig i dag med en kjerring som kjørte i ræva på meg... Fikk ødlagt hengerfeste, og noen sprekker i bakfangeren... Jævla damer i Daihatsu Charader altså! Så da blir det flikking og sparkling i hele kveld, også løse vekk hengerfestet. Forresten, noen som vet hvorfor "SRS" lyset mitt lyser? Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 da har vel airbagsensoren din fått smake på smellen davel.. se her http://www.volvoclub.org.uk/faq/ElectricalSRS.html Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Var uheldig i dag med en kjerring som kjørte i ræva på meg... Fikk ødlagt hengerfeste, og noen sprekker i bakfangeren... Jævla damer i Daihatsu Charader altså! Så da blir det flikking og sparkling i hele kveld, også løse vekk hengerfestet. Forresten, noen som vet hvorfor "SRS" lyset mitt lyser? 7494443[/snapback] Hvis Volvoen fikk bulk, hvordan gikk det så med den japanske blikkboksen? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ødelagt frontfanger hvertfall.. Det var det synlige.. Jeg sa til hu at det var bra at det ikke var front mot front, for da hadde daihatsuen havnet inni grillen min.. Har skjekka SRS lyset nå, forsvant når jeg koblet ut batteriet en stund.. Takk kentsor for hjelp Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Flott bil ReVolvolution Selv om jeg synes R-fangere er oppbrukt på 850er er det jo pent da, virkelig pent. Jeg antar det er en justerbar wastegate du har, så det er bare å skru noen omdreininger så øker trykket Viva la Turbo... Kjører 1.2bar på min lille turbo. Hvilken turbo sitter det i din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå