Rombo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) For et par måneder siden byttet jeg ut på jobben til 6233. I utgangspunktet en bra tlf. Bruker i jobb endel kameraet for dokumentasjon i jobben, og dermed MMS. Så etter et par dager går det ikke å opprette en multimediemelding med bilde. Om man f.eks går inn på Opprette meldinger, Velger Multimedia Velger Sett inn Bilde Galleri/minnekort setter inn bildet Så går skjermen i helt hvitt i ca 5 sek før den er ute i startsiden igjen. Ikke snakk om at det er mulig å opprette en multimediemelding med bilde. Det samme skjer om man tar et bilde med kamera og så trykker send. Går i hvitt og så ut i forsiden. Dette har nå skjedd med den TREDJE telefonen!! Leverandør innrømmer omsider svakheten men aner ikke hvorfor får jeg vite. Har noen andre opplevd dette?? Endret 9. desember 2006 av Rombo Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Min har også dette problemet.. stress. men eg gjer faen:P Lenke til kommentar
Rombo Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Min har også dette problemet.. stress. men eg gjer faen:P 7489342[/snapback] Ja jeg blir gærn... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Snakka me noen folk på telekiosken idag.. de sa det var feil med firmwaren, så dersom jeg oppgraderte den så ville den funke:P Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hmm.. Blir smålig irritert.. har hatt telefonen inne nu i en uke, og de har ikke gjort noe med feilen.. noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå