Morten K Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) folk sier at billige høytalere er dørlig, det er ikke disse.har full bass og på litt lyd rister gulvet opp 7489790[/snapback] Så du mener altså at når det er masse bass slik at vegger og gulv rister,så har man god lyd? Bra at du er fornøyd,men har du egentlig noe å sammenligne med? Edit: Ser i profilen din nå at du bare er 12 år. Da kan jeg jo forsåvidt skjønne at du synes mest mulig bass er synonymt med god lyd. Endret 13. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg fikk mine høyttaler i går.Det er slike folk sier at billige høytalere er dørlig, det er ikke disse. har full bass og på litt lyd rister gulvet opp rart at de 2 småe høytalerne har så bra lyd men jeg er super fornøyd 7489790[/snapback] Da har du missforstått meningen med god lyd. Bass er desverre ikke det eneste i musikken. God lyd skal være en fin blanding av bass, mellomtone og diskant slik at det flyter godt i hverandre. Til trådstarter: Kan annbefale dette settet! Har dette selv og er kjempefornøyd! Det er god fyldighet, bassen, diskant og mellomtone er godt balansert. Du finner flere tester av dette settet, f.eks her. Har hatt dette settet i 2 år straks og er blitt meget imponert over dette, har sammenliknet med flere nye sett f.eks Logitech Z-3 og de hadde ikke like god lyd. ~ Medion Lenke til kommentar
Flex Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe, rene Elkjøp her inne, gitt... Fyren spør etter høyttalere til max 500 kr, og ser ut til å ende opp med å bruke 2 - 3 ganger dette beløpet :-) En får jo ofte sånn omtrent det en betaler for (og hører en mye på musikk, bør en koste på seg brukbart utstyr), men X-230 er nok sannsynligvis det beste kjøpet til under 500 kr (i hvert fall får en veldig mye for pengene) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 det er ikke noe skurring heller. fin og klar lyd er det i mine Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 det er ikke noe skurring heller.fin og klar lyd er det i mine 7491841[/snapback] er det X-230 du tenker på her?? FLEX: gjør ikke noe at folk foreslår noe dyrere, er jo ofte slik med data ting at det tuller litt på seg. dessuten har jeg lite greie på lyd, så er nok ikke så kresen siden jeg ikke vet noe bedre Medion: skal sjekke det settet du linka til. lit sent ut i tråden dette, men burde vel kanskje nevnt at jeg har onboard lydkort, så ikke noe fancy på den fronten heller Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 nei det er Creative T3100 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 dro for og kjøpe z-4 i dag. men var utsolgt. x-230 derimot hadde de med 25% avslag. fikke de for 300,- var så billig at jeg slo til på tross av alle gode råd. skal komme med tilbake melding Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 har hatt disse ei stund nå, skjønner hva dere mener nå. x-230 funker fint til musikk spiller men mangler det siste som gir GOD lyd. sub er ikke best heller... har kjørt de litt med den "Yellow" plata som var så sykt bra lyd i for dere som husker den:) men jevnt over er jeg fornøyd. mye høytalere for 300,- Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Får ikke tak i et eneste pc høyttaler sett unner 3k som låter noe spesielt fint.. Men, F.eks z 2300 som brodarn har, låter jo greit til prisen. Det rister ganske bra. Men, lyd kvaliteten er gaanske så dårlig. Er ikke så veldig fyldig lyd. Men, man er jo dum hvis man forventer seg Knall god lyd til så lave priser Men, de fleste av de spiller bra nok, i forhold til prisen Edit: Lyden på sett som f.eks Z-5500 er ganske bra. Z-5500 er vell et av de beste settene som kommer Logitech. Sinnsykt fin lyd for 3000kr, men fortsatt ikke perfekt *klage klage* Endret 11. januar 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) hva er det som er tingen da? Endret 11. januar 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lyden på sett som f.eks Z-5500 er ganske bra.Z-5500 er vell et av de beste settene som kommer Logitech. Sinnsykt fin lyd for 3000kr, men fortsatt ikke perfekt *klage klage* 7697613[/snapback] Z-5500 spiller veldig bra til prisen, du skal opp endel i pris for å få noe bedre... Men til ca. 500 kr så er vel Logitech Z-3e brukbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå