Gå til innhold

FrontPage skal legges ned

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke stort imot FP, og selv om jeg ikke har prøvd piczo og diverse, så vil jeg etter de sidene jeg har sett på nett fra piczo kunne påstå at FP er et bedre alternativ! Man kan lage mye bedre sider der, iaff så vidt jeg vet..

oh well, just an opinion! :w00t:

Lenke til kommentar

Tidligere versjoner av FP har fått (velfortjent) kritikk i forhold til blant annet hvordan koden settes opp. De siste versjoner har vært mye bedre og har laget vel så "god" kode som andre anerkjente verktøy. Inntrykket fra de tidligere versjonene har imidlertid hengt ved i så stor grad at det har vært umulig å overbevise om at FP har blitt et godt verktøy. Det ser man ikke minst i dette forumet her, og i denne tråden.

Lenke til kommentar
Tidligere versjoner av FP har fått (velfortjent) kritikk i forhold til blant annet hvordan koden settes opp. De siste versjoner har vært mye bedre og har laget vel så "god" kode som andre anerkjente verktøy. Inntrykket fra de tidligere versjonene har imidlertid hengt ved i så stor grad at det har vært umulig å overbevise om at FP har blitt et godt verktøy. Det ser man ikke minst i dette forumet her, og i denne tråden.

7464817[/snapback]

FrontPage lager god kode?! Den var ny... Når lærte FP semantikkk? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...