dado Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 jeg har 4 giga med Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched CMX1024-3200C2 DIMMs Jeg viste ikke at win exp pro32 klarer ikke 4 giga.Jeg lurer på om det er bedre å bruke da 2 giga i dual eller 3 giga i singel. Minnen jeg kjøpte på komplett http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302138 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Avhenger av om du bruker over 2GB minne. Om du tilstadighet bruker mer enn 2GB ville jeg gått for 3GB SC channel, da det bare er snakk om noen prosent ytelsesøkning med DC. Om du derimot nesten aldri bruker mer enn 2GB ville jeg kjørt med 2 GB og solgt de siste brikkene. Du kan jo sikkert få en fin slomp for dem nå. Du kan jo sjekke minnne guiden til HW.no. Lenke til kommentar
dado Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Avhenger av om du bruker over 2GB minne. Om du tilstadighet bruker mer enn 2GB ville jeg gått for 3GB SC channel, da det bare er snakk om noen prosent ytelsesøkning med DC. Om du derimot nesten aldri bruker mer enn 2GB ville jeg kjørt med 2 GB og solgt de siste brikkene. Du kan jo sikkert få en fin slomp for dem nå. Du kan jo sjekke minnne guiden til HW.no. 7462103[/snapback] Ok nå har jeg tatt ut 1024,og nå er den i dual også,men jeg lurer på om jeg kan sette command rate til 1t nå,siden den er på t2 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Skal ikke være noe problem å sette 1T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå