Tomk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ja, har fått et rart problem. Jeg har et tastatur, det virker på andre maskiner, men halvveis på min... Volum/mute/lys knappene og lyset i/på tastaturet virker, men IKKE de 'vanlige' knappene f.eks space, ctrl, abcdefg osv. Noen som veit hva problemet er? USBen? Dette skjedde etter dataen fryste seg helt og jeg valgte å bruke på/av knappen på dataen. Det finnes ikke driver til Saitek Eclipse... mvh Tomken Endret 9. desember 2006 av Tomk1 Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Heisann, tror dette kanskje kan hjelpe deg : Q2: The volume controls on my keyboard are not working. How do I fix this? Lykke til. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Heisann, tror dette kanskje kan hjelpe deg : Q2: The volume controls on my keyboard are not working. How do I fix this? Lykke til. Mvh, Beej80 7461998[/snapback] Det er ikke volum knappene som ikke virker, det er abcdefg, space, shift osv.... Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Problemet løst... måtte reinstalere den USB'n tastaturet brukte/bruker :] Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det var bra Ser jeg var litt kjapp når jeg leste gjennom posten din Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå