Gå til innhold

uTorrent til linux!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikke prøvd µTorrent noe spesielt, men den virker da som en fullverdig BitTorrent-klient med mange nyttige (og nærmest nødvendige) funksjoner. Den krever også lite system-ressurser.

Hovedgrunnen til at jeg ikke har brukt denne så mye er pga. mangel på støtte for Linux-plattformen. Nå som µTorrent blir en realitet i Linux (da snakker jeg så klart utenom

emulering via Wine osv.) har jeg håp om at denne kan erstatte dagens Azureus for meg.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Bruker Azureus atm, men er ingen fan av java-baserte torrentklientar, så dette lovar godt.

Skulle såklart ha vore fri programvare, men det var det med posen og sekken då...

Edit:

TORRENTENS FAR: Bram Cohen, har Asbergers syndrom, noe som gjør ham i stand til å konsentrere seg mer enn de fleste.

Dette var nytt for meg.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Står jo ingenting om koden blir åpnet eller ikke. Åpner de ikke koden tror jeg ikke det er så veldig mange som vil bruke det på Linux, det finnes allerede i dag klienter for alles smak. Personlig liker jeg rtorrent best.

7472063[/snapback]

Jo, han har presisert ettertrykkelig at han ikke vil åpne kildekoden.
Lenke til kommentar
Står jo ingenting om koden blir åpnet eller ikke. Åpner de ikke koden tror jeg ikke det er så veldig mange som vil bruke det på Linux, det finnes allerede i dag klienter for alles smak. Personlig liker jeg rtorrent best.

7472063[/snapback]

Jo, han har presisert ettertrykkelig at han ikke vil åpne kildekoden.

7472108[/snapback]

Før eller etter salget?

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Hvorfor er dere så anale på dette med åpen kildekode?

[edit]

ikke det at jeg er i mot åpen kildekode. Men om utorrent er åpen eller ikke gir jeg pøkk i så lenge det er den beste fri klienten

[/edit]

uTorrent er dødt for meg.

7471841[/snapback]

Og Samtlige her hadde takket ja til de millionene Bram ga for uTorrent...

Endret av AlexTheMad
Lenke til kommentar
ktorrent fungerer da ypperlig her hos meg.

7471387[/snapback]

ktorrent er en pen klient, men jeg har hatt trøbbel med stats enkelte ganger, og fått registrert download langt over størrelsen på fila jeg har lastet ned :(

(kan jo ha vært en bug i en bestemt versjon,men jeg ble litt skremt da jeg oppdaget det)

Ellers bruker jeg rtorrent mye :thumbup:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...