AlexTheMad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360727 "µTorrent finnes i dag kun for Windows, men nå vil det bli utviklet både en Linux- og en macutgave av programmet." Storfornøyd med det i hvertfall. Blir suverent når utorrent kommer native til linux så jeg slipper å wine den. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hadde den i tillegg blitt fri programvare, så blir jeg kjempeglad Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 kan jo ikke få i både pose og sekk da Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kan jo ikke få i både pose og sekk da 7463537[/snapback] men i kode og binær er ikke å forakte. Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Gleder meg. µtorrent er den mest suverene torrent-klienten Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 dette har jeg venta lenge på... orker ikke å kjøre dette i crossover office og begynner å bli lei resurs bruket til Azureus(spesielt når azureus skrur seg av når det vil i FC6 hos meg) Blir fantastisk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Har egentlig ikke prøvd µTorrent noe spesielt, men den virker da som en fullverdig BitTorrent-klient med mange nyttige (og nærmest nødvendige) funksjoner. Den krever også lite system-ressurser. Hovedgrunnen til at jeg ikke har brukt denne så mye er pga. mangel på støtte for Linux-plattformen. Nå som µTorrent blir en realitet i Linux (da snakker jeg så klart utenom emulering via Wine osv.) har jeg håp om at denne kan erstatte dagens Azureus for meg. Endret 10. desember 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ktorrent fungerer da ypperlig her hos meg. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Bruker Azureus atm, men er ingen fan av java-baserte torrentklientar, så dette lovar godt. Skulle såklart ha vore fri programvare, men det var det med posen og sekken då... Edit: TORRENTENS FAR: Bram Cohen, har Asbergers syndrom, noe som gjør ham i stand til å konsentrere seg mer enn de fleste. Dette var nytt for meg. Endret 10. desember 2006 av huf Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 uTorrent er dødt for meg. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Står jo ingenting om koden blir åpnet eller ikke. Åpner de ikke koden tror jeg ikke det er så veldig mange som vil bruke det på Linux, det finnes allerede i dag klienter for alles smak. Personlig liker jeg rtorrent best. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Står jo ingenting om koden blir åpnet eller ikke. Åpner de ikke koden tror jeg ikke det er så veldig mange som vil bruke det på Linux, det finnes allerede i dag klienter for alles smak. Personlig liker jeg rtorrent best. 7472063[/snapback] Jo, han har presisert ettertrykkelig at han ikke vil åpne kildekoden. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Står jo ingenting om koden blir åpnet eller ikke. Åpner de ikke koden tror jeg ikke det er så veldig mange som vil bruke det på Linux, det finnes allerede i dag klienter for alles smak. Personlig liker jeg rtorrent best. 7472063[/snapback] Jo, han har presisert ettertrykkelig at han ikke vil åpne kildekoden. 7472108[/snapback] Før eller etter salget? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 http://slashdot.org/comments.pl?sid=210574&cid=17154574 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser ganske dødt ut. Ser ikke for meg at noen ønsker å bruke en lukket klient noe annet sted enn å presse den ned i gapet til forbrukere som kjøper elektronikk. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tror utorrent vil bli ubrukelig i lengden med mindre man kun laster ned lovlig programvare Endret 10. desember 2006 av phatscum Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ser ikke helt problemet. Hvorfor er dere så anale på dette med åpen kildekode? [edit] ikke det at jeg er i mot åpen kildekode. Men om utorrent er åpen eller ikke gir jeg pøkk i så lenge det er den beste fri klienten [/edit] uTorrent er dødt for meg. 7471841[/snapback] Og Samtlige her hadde takket ja til de millionene Bram ga for uTorrent... Endret 10. desember 2006 av AlexTheMad Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du vil ikke ta diskusjonen Alex, men ta gjerne å les på http://www.fsf.org/ og http://www.opensource.org/ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) ktorrent fungerer da ypperlig her hos meg. 7471387[/snapback] ktorrent er en pen klient, men jeg har hatt trøbbel med stats enkelte ganger, og fått registrert download langt over størrelsen på fila jeg har lastet ned (kan jo ha vært en bug i en bestemt versjon,men jeg ble litt skremt da jeg oppdaget det) Ellers bruker jeg rtorrent mye Endret 10. desember 2006 av Langbein Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Du vil ikke ta diskusjonen Alex, men ta gjerne å les på http://www.fsf.org/ og http://www.opensource.org/ 7472879[/snapback] hehe sant nok. Kan bli farlig det Mens vi snakker om åpen kildekode, så gikk det en kar med en GNU caps på bussen jeg satt på her om dagen. Må innrømme at jeg lol'et når jeg så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå