imfrommanndame Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har du bilde at kabinettet med dør på, forresten? Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 1. Fjern den greia. Du kan fint ta den av. Ingen innvirkning. 2. Ha USB-greiene inni kabinettet, slik at du slipper å ha ledninger utenfor kabinettet. (Jeg antar at du har IcyBox multigreie?) 3. Få så mye så mulig BAK drevene! La ikke strømkablene "gå" så langt. La heller de andre komme til dem 4. Som jeg sa. Ha alt bak drevene. Den viftekontakten legger du bak. X. Den er bare alternativ, så om du elsker Revoltecmerket, så bare ha den der! Kan være lurt å fjerne begge dekslene på kabinettet! 7464449[/snapback] 1. den kan jeg dessverre ikke ta av pga. strømforsyningen har kun 20pin(det er no drit) 2. jeg har ikke IcyBox multigreie nei, det er parralell port koblingen til lcd skjermen min.. hvis du har noen andre forslag til og koble den så kom med det! 3. greit.. 4. greit Bilder kommer Morten Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Da har bilder kommet Med blitz og sidedør. Uten blitz Uten blitz! zoom hva syns dere? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Fett! Men tror du at du kan snu døra eller noe sånt? Får jo bare se ledninger! Merkelig kabinett! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Fett! Men tror du at du kan snu døra eller noe sånt? Får jo bare se ledninger! Merkelig kabinett! 7475927[/snapback] snu døra? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vifta dekker for halvparten av hovedkortet! Det som faktisk er noe å se på! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 men blir litt vanskelig og snu døra? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg har samme kabinett som deg men på mitt er hullet for vifta nede til venstre Sikkert noe lignende han mener slik at man får sett hovedkortet, PSU, grafikkortet osv, litt kjedelig og bare se på ledninger ... Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 er din nede? hva skjer med aplus'a! drit på seg eller? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 har du vurdert å lage noen hull i hovedkort brettet og føre kabler bak der. kan jo bruke samme type list som du har ellers. det kunne jo blitt fett rundt der du lager hull. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det har jeg gjort! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 joda.. den kan jeg vell kanskje få til Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 litt ot, men er et kjapt spørsmål, har aldrig vert noe optatt av hvordan det så ut i kabinettet før nå, så lurer jeg på hvor man får slike strømper eller hva det heter til å ha utenpå alle kablene så det ser finere ut, hos deg så ser det ut som det er noen tjukke svarte kabler, men hos meg så ser du bare de vanlige gule og røde ledningene ligge rundt over hele kabinettet. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 marius 90: du får kjøpt dem på www.microplex.no hvordan du får dem veldig fine: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523387 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå