Mortings Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det mulig og få det kabinettet ryddig? jeg klarer det hvertfall ikke, noen tips, eller noen som har samme kabinett og kan vise meg noen bilder Ganske rotete ja.. noen forslag til og få det bedre? Morten Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) du kan: - ha alle kablene helt like ?Seeve? (da blir det finere) - Kjøpe spiraler og legge vedsiden av side dør skjøten. - legge kabler under hovedkortet (kan bli varmt) Det var det hele tror jeg Endret 9. desember 2006 av iver.no Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøv å legg kablene bak drevene! Stripsing er ikke dumt:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har sanne kabinettet, men kanskje litt mindre stash inni... Skal se om jeg får tatt noen bilder. Legg så mye som mulig bak der hvor cd'ene er! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 dytt kablene du ikke bruker på oversiden av den øverste cd'rommen. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 over cd-romen er det lcd skjerm og viftestyrer.. så det trur jeg bli vanskelig.. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du har mye bra men enda noe mangler, ville gjort dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523387 (der ser du det du trenger) Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 greit nok, men problemet er ikke at jeg ikke har sleeving. men alt for mye kabler må få gjømt de på en måte.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sikker på at alle kablene er nødvendige? Vet hvertfall at på min PSU kan en kabel gå innom 2 hardsiker f.eks. (!) Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Lakus har et poeng så mye kabel kan da ikke hvere nødvendig Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 hvordan fjerne kabelene da? jeg har ikke avtagbare kabler Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Gjemme dem. Legg dem bak hovedkortplata, strips den fast bak drevene eller legg den oppå strømforsyningen Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Da har jeg gjort et forsøk på og rydde litt.. gjemte de fleste kablene bak drev greia jeg Noen bilder! Sånn blei det.. hva syns dere? Morten Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tja det ble vel bedre Endret 9. desember 2006 av iver.no Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) BEDRE er det ja Endret 9. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 BEDRE er det ja hvis jeg var deg ville jeg ha koblet av alle ledningene og koblet de på igjen da ser du hva som blir ryddigere tenk på det 7464150[/snapback] hva mener du med og koble det av og på igjen? jeg plugget ut vifter og sånn lissom, og lys og sånn! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tror han mener Ta ut ALLE kabler og legge de inn en etter en! atsålutt alle! Endret 9. desember 2006 av iver.no Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 det var det jeg gjorde Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 det var det jeg gjorde Okey, ble hvertfall Mye bedre enn det var før. Tror ike du kan satse på å få ett helt rent kabinett når du har såpass med kabler. Tror kanskje problemet er at det virker som om du har mange lange kabler, så hvis du virkelig vil ha det ryddig, kjøp kortere, runde kabler og sleev kablene fra PSU'en. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 1. Fjern den greia. Du kan fint ta den av. Ingen innvirkning. 2. Ha USB-greiene inni kabinettet, slik at du slipper å ha ledninger utenfor kabinettet. (Jeg antar at du har IcyBox multigreie?) 3. Få så mye så mulig BAK drevene! La ikke strømkablene "gå" så langt. La heller de andre komme til dem 4. Som jeg sa. Ha alt bak drevene. Den viftekontakten legger du bak. X. Den er bare alternativ, så om du elsker Revoltecmerket, så bare ha den der! Kan være lurt å fjerne begge dekslene på kabinettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå