Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tenker ikke på podcast eller nettradioer, radioprogram som går på radioen. Program som går på radioen, som du må høre. Lørdag er min radiodag, det er den eneste dagen jeg hører på radio, "med vilje". Grunnen til dette er 2 radioprogrammer. Pils og Englefjes. Alle disse programmene går på nrk p1, noe som er bra, for da har jeg god dekning på kanalene, nesten uansett hvor jeg måtte befinne meg på en lørdag. Pils: Et flott radioprogram som tar opp store og litt mindre ting innen rockens verden. Grunnen til at jeg liker dette så godt, er to hyggelige og ikke minst morsomme programledere, genial musikk, og masse interessant informasjon om band, artister, sanger osv. Eneste som "trekker ned", er at det varer i en snau halvtime. Englefjes: Utrolig koselig radioprogram, der det spilles utrolig flott musikk. Mye musikk man ikke hører andre steder, og en del som er gamle kjente gode låter. Mest fra 60 og 70tallet, noe som passer perfekt for meg. Eneste som "trekker ned", noen ganger er det faktisk spilt mindre god musikk, som jeg ikke hadde ventet meg. Men til vanlig er det 50 minutter, spekket med koselig prat, og god musikk fra mange forskjellige sjangere. Ellers er det et genialt program på p2, som bare spiller god jazz, men jeg vet ikke hva det heter. Endret 9. desember 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Generelt NRK mp3!! Eller ikke. Radioresepsjonen. Enkelt og greit. Før var det FK Sport og Et Norge i Krig, men det var gamle dager. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Et flott radioprogram som tar opp store og litt mindre ting innen rockens verden. Grunnen til at jeg liker dette så godt, er to hyggelige og ikke minst morsomme programledere, genial musikk, og masse interessant informasjon om band, artister, sanger osv. Eneste som "trekker ned", er at det varer i en snau halvtime. 7461680[/snapback] Hvor går dette Pils Programmet da? Fikk faktisk lyst å høre på det Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Grunnen til dette er 2 radioprogrammer. Pils og Englefjes. Alle disse programmene går på nrk p1, noe som er bra, for da har jeg god dekning på kanalene, nesten uansett hvor jeg måtte befinne meg på en lørdag. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Et flott radioprogram som tar opp store og litt mindre ting innen rockens verden. Grunnen til at jeg liker dette så godt, er to hyggelige og ikke minst morsomme programledere, genial musikk, og masse interessant informasjon om band, artister, sanger osv. Eneste som "trekker ned", er at det varer i en snau halvtime. 7461680[/snapback] Hvor går dette Pils Programmet da? Fikk faktisk lyst å høre på det 7461983[/snapback] P.I.L.S går på nrk p1, hver lørdag, vanlig sendetid er 13:30 Englefjes går på nrk p1, hver lørdag. vanlig sendetid er 15:05 P3 har en god del artige radioprogrammer ja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hører på Nattønske i helga når jeg skal prøve å sove. På hverdagene når jeg må legge meg tidligere hører jeg på P4. Vet ikke hva programmene heter da. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Abbonerer på Herreavdelingen sin podcast. Det er genialt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 P3 har en god del artige radioprogrammer ja Eneste som er kjipt er at de slutter til jul. Hva har vi igjen da? Ikke så mye. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 P3 har en god del artige radioprogrammer ja Eneste som er kjipt er at de slutter til jul. Hva har vi igjen da? Ikke så mye. 7462658[/snapback] P.I.L.S og Englefjes på lørdagene iallefall Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tazte Priv. Må jo selvfølgelig ha med Are & Odin og! Endret 9. desember 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Radioresepsjonen nå og Tazte priv før. Det var helt genialt! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tazte Priv, var et bra program ja Are og Odin også, men ingen av de programmene finnes lengre...derfor blir de litt ugyldige, siden de bare finnes på podcast og internett nå for tiden Endret 9. desember 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
sekt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Radioresepsjonen på p3 Kommisjonen på kanal24 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Radioresepsjonen på p3Kommisjonen på kanal24 7463351[/snapback] Second. Dessuten har jeg hørt mye på tazte priv. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Radioresepsjonen er best. synd at det slutter straks. hørte også på tazte priv før. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det eneste radioprogrammet jeg har fulgt med på er Tazte Priv. Har i ettertid hørt alt sammen om igjen godt over 10 ganger. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) podcast er å få tak i til både radioresepsjonen og kommisjonen, på de respektive nettsidene, nrk.no og kanal24.no Endret 16. desember 2006 av sekt Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Radioen min på jobb står fast på P4. Jobber ikke i helgene så da går det heller ikke i Radio. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg pleide å like XL og tazte priv, men nå om dagen er det NRS som er det jeg gidder å høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå