Gå til innhold

Hva er ditt favoritt radioprogram?

Anbefalte innlegg

Tenker ikke på podcast eller nettradioer, radioprogram som går på radioen. Program som går på radioen, som du høre.

Lørdag er min radiodag, det er den eneste dagen jeg hører på radio, "med vilje". Grunnen til dette er 2 radioprogrammer. Pils og Englefjes. Alle disse programmene går på nrk p1, noe som er bra, for da har jeg god dekning på kanalene, nesten uansett hvor jeg måtte befinne meg på en lørdag.

Pils:

Et flott radioprogram som tar opp store og litt mindre ting innen rockens verden. Grunnen til at jeg liker dette så godt, er to hyggelige og ikke minst morsomme programledere, genial musikk, og masse interessant informasjon om band, artister, sanger osv.

Eneste som "trekker ned", er at det varer i en snau halvtime.

Englefjes:

Utrolig koselig radioprogram, der det spilles utrolig flott musikk. Mye musikk man ikke hører andre steder, og en del som er gamle kjente gode låter. Mest fra 60 og 70tallet, noe som passer perfekt for meg.

Eneste som "trekker ned", noen ganger er det faktisk spilt mindre god musikk, som jeg ikke hadde ventet meg. Men til vanlig er det 50 minutter, spekket med koselig prat, og god musikk fra mange forskjellige sjangere.

Ellers er det et genialt program på p2, som bare spiller god jazz, men jeg vet ikke hva det heter.

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et flott radioprogram som tar opp store og litt mindre ting innen rockens verden. Grunnen til at jeg liker dette så godt, er to hyggelige og ikke minst morsomme programledere, genial musikk, og masse interessant informasjon om band, artister, sanger osv.

7461680[/snapback]

Hvor går dette Pils Programmet da? Fikk faktisk lyst å høre på det :D

Lenke til kommentar

7461680[/snapback]

Hvor går dette Pils Programmet da? Fikk faktisk lyst å høre på det :D

7461983[/snapback]

P.I.L.S går på nrk p1, hver lørdag, vanlig sendetid er 13:30

Englefjes går på nrk p1, hver lørdag. vanlig sendetid er 15:05

P3 har en god del artige radioprogrammer ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...