Singh tha king Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Går nå 2 klasse på vgs. Jeg hadde 5 i økonomi og 3 i engelsk (2 på engelsk eksamen). Som dere ser så suger jeg i engelsk. Jeg klagde ang. økonomi og engelsk standpunktskarakter, men etter et halvt år fikk jeg brev. Du beholder standpunktskarakterenen du har fått. Visste selvfølgelig at det ikke kom til å hjelpe... MEN plutselig for 10minutter siden hentet jeg posten, og der stod det du får "6-seks i økonomi og informasjonsbehandling". Etter en ny vurdering ang. saken. Det trekker i hvert fall opp snittet mitt, og er den første sekseren på kortet! Bare sånn at dere vet det så kan klaging hjelpe! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Går nå 2 klasse på vgs. Jeg hadde 5 i økonomi og 3 i engelsk (2 på engelsk eksamen). Som dere ser så suger jeg i engelsk. Jeg klagde ang. økonomi og engelsk standpunktskarakter, men etter et halvt år fikk jeg brev. Du beholder standpunktskarakterenen du har fått. Visste selvfølgelig at det ikke kom til å hjelpe... MEN plutselig for 10minutter siden hentet jeg posten, og der stod det du får "6-seks i økonomi og informasjonsbehandling". Etter en ny vurdering ang. saken. Det trekker i hvert fall opp snittet mitt, og er den første sekseren på kortet! Bare sånn at dere vet det så kan klaging hjelpe! 7461428[/snapback] Gratulerer med 6er Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ah, flott, gratulerer Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Takker alle sammen! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Bare sånn at dere vet det så kan klaging hjelpe! 7461428[/snapback] Det kan hjelpe, men det kan også trekke ned, siden det er en annen sensor som ser på prøven. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Klaging hjelper det. Jeg var vel en av de få på min ungdomsskole som fikk innvilgede klager. Jeg klagde på karakter i samfunnsfag og KRL, fikk 4 i samfunnsfag og 4 i KRL. Jeg klagde på begge og fikk to 5'ere. Det er forøvrig viktig med å skrive velbegrunnede klager, om dere vil se to eksempler, kan dere se nederst på side 1 i bloggen min (inne i spoilere), hvor klagene mine er lagt frem. https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=94& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå