Gå til innhold

YES! Klaging hjalp karakteren!

Singh tha king

Anbefalte innlegg

Går nå 2 klasse på vgs.

Jeg hadde 5 i økonomi og 3 i engelsk (2 på engelsk eksamen). Som dere ser så suger jeg i engelsk.

Jeg klagde ang. økonomi og engelsk standpunktskarakter, men etter et halvt år fikk jeg brev. Du beholder standpunktskarakterenen du har fått.

Visste selvfølgelig at det ikke kom til å hjelpe...

MEN

plutselig for 10minutter siden hentet jeg posten, og der stod det du får "6-seks i økonomi og informasjonsbehandling". Etter en ny vurdering ang. saken.

Det trekker i hvert fall opp snittet mitt, og er den første sekseren på kortet!

Bare sånn at dere vet det så kan klaging hjelpe! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går nå 2 klasse på vgs.

Jeg hadde 5 i økonomi og 3 i engelsk (2 på engelsk eksamen). Som dere ser så suger jeg i engelsk.

Jeg klagde ang. økonomi og engelsk standpunktskarakter, men etter et halvt år fikk jeg brev. Du beholder standpunktskarakterenen du har fått.

Visste selvfølgelig at det ikke kom til å hjelpe...

MEN

plutselig for 10minutter siden hentet jeg posten, og der stod det du får "6-seks i økonomi og informasjonsbehandling". Etter en ny vurdering ang. saken.

Det trekker i hvert fall opp snittet mitt, og er den første sekseren på kortet!

Bare sånn at dere vet det så kan klaging hjelpe! :D

7461428[/snapback]

Gratulerer med 6er :w00t:

Lenke til kommentar

Klaging hjelper det. Jeg var vel en av de få på min ungdomsskole som fikk innvilgede klager. Jeg klagde på karakter i samfunnsfag og KRL, fikk 4 i samfunnsfag og 4 i KRL. Jeg klagde på begge og fikk to 5'ere. Det er forøvrig viktig med å skrive velbegrunnede klager, om dere vil se to eksempler, kan dere se nederst på side 1 i bloggen min (inne i spoilere), hvor klagene mine er lagt frem.

https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=94&

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...