icedragon1990 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hei. har en ganske gammel pc. kjøpte meg et 5.1 anlegg(Creative T6060 eller no) til den siden jeg var så lei av så små høytalere. men nå ettervert har lyden hoppet opp og ned av seg selv. det er jævli irriterede.. f.eks når jeg skur opp volumet litt så er det egentlig veldig høyt på volumknappen også etter en stund hopper lyden opp til der den ska være og da skvetter jeg så ****. noen som kan hjelpe? er det lydkortet som begynner å ta kvelden? takk for seriøse svar Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det kan være volumkontrollen som er dårlig, det at lyden blir normal etter en stund, eller hopper som du sier, kan ha noe med at komponenten blir varmere eller at en del under press sklir til riktig possisjon etter å ha hengt igjen. Tror egentlig at det er høyttalerene det er noe galt med. Kan så klart hende jeg tar feil, men jeg ser ingen logisk forklaring på at lydkortet plutselig skulle gi fra seg et sterkere signal. Hvis du har muligheten til det bør du teste andre høyttalere og se om du har samme problemet med de. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg hadde dette problemet med media player classic. Oppstår problemet uasnett hva du spiller av? Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg hadde dette problemet med media player classic. Oppstår problemet uasnett hva du spiller av? 7476966[/snapback] ja det skjer uansett om jeg er i windows eller om jeg ser film i vlc eller windows media player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå