mrav4 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jaja, da kjøpte jeg nytt, noen spille ^^ Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tok sin tid før du oppfattet det. Jesus. Denne tråden havner som egent dokument, til de grader. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Haha, det er så gøy å lese om drittunger. Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Du kan lage en rar fil av den og sende den til meg på [email protected] jeg er broadparkgames admin, så da vil personen bli amx og radar banna.Men dette er bare hvis du husket å skrive status i consol slik at jeg får banna steam_id'en til cheateren 7461350[/snapback] Dette er ikke helt korrekt... For man blir ikke bannet i radar om man bare skriver "status" i consol. Man må skrive "sb_status", men desverre så er det ikke alle server som har støtte for "sb_status". Jeg har sett screenshots av aimbot, men det så bare kjipt ut! Så vil ikke si jeg har cheata:\ 7483852[/snapback] Dvs, at du aldri har sett cheat, eller hatt cheat på pcen? Skal kompisene din liksom hat bry til å quite cs og trykke på Firefox;google.com og søke på cs cheat;)? Neppe! GL HF! Endret 14. desember 2006 av Lonto Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Faen for en idiot du er... (sikter selvfølgelig til trådstarter) At det tok så lang tid å finne ut av det der, er jo helt latterlig. Endret 16. desember 2006 av WhiteChief Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Faen for en idiot du er... (sikter selvfølgelig til trådstarter) At det tok så lang tid å finne ut av det der, er jo helt latterlig. 7514444[/snapback] Pøøøh.. Trodde du siktet til meg Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Den klassiske "kompis","fylla","broren min" funker ikke, det er du som har ansvaret for accounten din, det vil IKKE hjelpe å skylde på noen andre enn deg selv. Blir du bannet blir du bannet. Din feil. 7483992[/snapback] En klassiker er jo å skylde på bikkja: "Hunden min spiste skillsa mine, så jeg dro en wallhack." Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (...)så da vil personen bli amx og radar banna.Men dette er bare hvis du husket å skrive status i consol slik at jeg får banna steam_id'en til cheateren 7461350[/snapback] Dette er ikke helt korrekt... For man blir ikke bannet i radar om man bare skriver "status" i consol. Man må skrive "sb_status", men desverre så er det ikke alle server som har støtte for "sb_status". 7501225[/snapback] For å banne personer i SteamBans må man skrive sb_status, dette fungerer kun på servere som har registrert seg på SteamBans.com. For å få bannet noen i RADAR, må demoen vise cheat, inneholde status og være fra en RADAR-server. Lenke til kommentar
Lonto Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Sipi: Hadde nesten rett;) BergensereN Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg var så dum at jeg lasta ned noen modeller til CS og det må ha følgt med en slags cheat der. Så jeg ble VAC-Banna igår...men men sånn er det, skal kjøpe ny acc imorra =P Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 En fordel med CS er at tagger-huene holder seg mer innendørs så vi slipper å måtte se dem på T-banen med spraybox i hånda. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er vel mulig å spille offline fordi om man har blitt bannet? Ryker alt og alle spillene på accounten? Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Man kan spille på Non VAC secured servers, men der cheater alle så er sucky Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Til deg Itachi: En modell-fil kan ikke under noen omstendigheter innehold annet enn modeller til spillet, så du kan umulig ha fått med en cheat om det ikke dreier seg om en auto-extract pakke hvor alt blir pakket ut på en gang, automatisk.. Endret 29. desember 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Haaater cheatere 7514376[/snapback] we all do! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Faen for en idiot du er... (sikter selvfølgelig til trådstarter) At det tok så lang tid å finne ut av det der, er jo helt latterlig. 7514444[/snapback] Pøøøh.. Trodde du siktet til meg 7514526[/snapback] Da beklager jeg så meget Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 En fordel med CS er at tagger-huene holder seg mer innendørs så vi slipper å måtte se dem på T-banen med spraybox i hånda. 7587307[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå