mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå har jeg tatt record av en cheater! Men hvordan sender jeg inn og hvor kan jeg sende inn liksom? Plis svar Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er ikke no vits i det. Valve driter i det. Men han blir tatt uansett av VAC2 systemet. Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Var på NON Vac server da xD Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Da legger de jo opp til cheatere da... meeeeeeen: Du kan jo evt. se her: http://www.steampowered.com Endret 9. desember 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Som sagt, jeg har ALDRI cheata. Men jeg ble banna! For jeg EIDE alle på en server. Mange som sendte inn demo osv! Så jeg ble banna for det. Så, jeg har gått og spilt på Non vac servere i 1/2 år nå.. Så tror ikke akkurat de driter i det Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Er det ikke slik at på non Vac secured servere er det lov å cheate for de som vil? Ah, ok. Endret 9. desember 2006 av prostoman Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Det er jo ikke lov og cheate på Non Vac servere, blir jo litt sånn teit da.. At Steam synes det er lov og cheate for de som vil xD Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du kan lage en rar fil av den og sende den til meg på [email protected] jeg er broadparkgames admin, så da vil personen bli amx og radar banna. Men dette er bare hvis du husket å skrive status i consol slik at jeg får banna steam_id'en til cheateren Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Typisk! DEt glemte jeg.. Og skaffe Steam ID Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) hehe sånn skjer, bare husk det neste gang Får å skaffe den skriver du bare status i consol etter at du har startet å recorde. Det er viktis at du skriver record "navn på recorden" også status. Hvis du gjør det den andre veien så får ikke jeg/vi med steam_iden på recorden Endret 9. desember 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Haha, ja, det skal jeg nok greie og gjøre ^^ Ja, jeg recorda, men glemte helt og skrive status:P Begynte og skrive kill med en gang liksom.. xD Endret 9. desember 2006 av mrav4 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er vel nesten umulig å få banned en cheater om du ikke har steamid, tror du bare kan gi opp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det går ikke uten steamiden nei Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jaja, men Gnomiz.. Tror jeg går og leter litt på steam etter cheatere! Skal huske SteamID'ene xD Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jaja, men Gnomiz.. Tror jeg går og leter litt på steam etter cheatere! Skal huske SteamID'ene xD 7461598[/snapback] hehe bra! Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Så, når jeg har skaffa! Sender jeg bare til deg ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) ja, pakk den til en rar fil og send i vei Endret 9. desember 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Steam_ID'en blir KUN bannet i RADAR om demoen er tatt fra en RADAR-server. Demoen må også inneholde status. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er jo ikke lov og cheate på Non Vac servere, blir jo litt sånn teit da.. At Steam synes det er lov og cheate for de som vil xD 7461270[/snapback] Hvis dette ikke er lov, hvorfor finnes det da noe som heter non secure-servere? Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 For folk som har BLITT banna pga cheat.. Men vil spille uten og trenge og cheate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå