Auto-Sigurd Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei.. Lurer på og kjøpe bil og har mye tid og ta av når det gjelder styling av bilen.. Jeg tenkte meg dette boddy kittet.. Jeg har tenkt og style opp bilen slik at den ligner på den på det bildet.. Jeg har funnet Kit+Vinge+ felger.. Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Og innvendig har jeg tenkt og gjøre noe.. trekke billig skinn på dashbordet og rundt om konsollen og slikt? Racing seter? Racing ratt?? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Evolve styling er konge på x40. Har du skjekket det? Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Evolve styling er konge på x40. Har du skjekket det? 7465076[/snapback] Hei. Hva er Evolve styling?? Har ikke testet det.. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen synes det er litt for Fast & furious men personlig synes jeg det er litt lekkert med lys under dashbordet og over pedalene på førersetet, slik at det er lys ved beina. =) Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Noen synes det er litt for Fast & furious men personlig synes jeg det er litt lekkert med lys under dashbordet og over pedalene på førersetet, slik at det er lys ved beina. =) 7467542[/snapback] er ikke så inne for mye lys og dioder i kabinen jeg.. Men racing stoler og slikt stuff hadde kanskje gjort seg i bilen? Eller passer den best som original? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 legg inn carbon isteden får det wooden greia du har, anlegg, noe nye seter, skinnseter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå