Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tilbud hos komplett. Høytalerene Noen som har info om disse, klarer ikke å finne det noen plass :S Fint om noen har erfaringer med de også Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er tydeligvis mange som leter etter info om denne høytaleren og kom over litt matnyttig info på et svensk forum. http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?AR...&TOPIC_ID=52086 Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 om det stod så mye nyttig om høytaleren der vet jeg ikke Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 tror det kan være et bra valg for den prisen!! er nesten som man vurderer dissa bare for og teste dem ut... MEN er det ikke sånn at Dynavoice er bedre enn Proson? husker ikke detta helt jeg... for jeg har hørt mye bra om Dynavoice i de siste... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sitter selv med et sett Proson Twin 1000 som ble kjøpt i 1998. De spiller både høyt og relativt klart men ved spesielle frekvenser kommer det skurrelyder fra høytalerne som om noe er løst inni. Lyden kommer fra hullet som ledningene går gjennom i platkassen bak mellomtone og diskant. Når det spilles høyt begynner ledningen og vibrere i hullet ved spesielle frekvenser. Proson er en mellomklasse høyttaler og man får kvalitetsmessig det man betaler for. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Vet ikke om du finner så store dynavoice til den prisen uansett Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ser att det finnes senter till den serien... men finnes ikke sub eller bakhøytallere... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Årsaken til at det er så lite info om denne høytaleren er vel at Proson ikke har lagt den ut for salg enda på sin hjemmeside. http://www.proson.se/index.php3?pageid=18 Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 hmm.. merkelig at komplett hadde den på tilbud allerede i juli/august da Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 men boys!! når vi snakker om proson ser ejg på komplett at dem har noen høytallere som bare koster noen hundrelapper mer... er det ikke greit å legge litt ekstra? eller åssen er dem i forhold til dem som koster litt mere? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 disse har jo en førpris på 2k på komplett så du bør kansje sammenligne med den prisen når du sammenligner med andre produkter på komplett Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 disse har jo en førpris på 2k på komplett så du bør kansje sammenligne med den prisen når du sammenligner med andre produkter på komplett 7461442[/snapback] Sorry man... førstegangen jeg så dem var idag:P eller om det var igår:P Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 lurer på hvilken forsterker jeg må ha for å drive disse Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du må nok ha noe som takler 4 ohms høytalere. 8 ohm er desværre det mange forsterkere er bygget for. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er litt merkelig at billigeste frakt for disse kommer på 1200 kroner, er du heldig og bor i nærheten kan du hente dem i Stokke for kun 39 kroner. Hvis de må sendes så er det faktisk billigere å kjøpe dem fra Mamoz, da slipper du unna med 1831 inkl frakt Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 ja jeg såg det jeg kjøper de på mamoz om jeg skal ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå