Camron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har mistet alle tlf-numrene på min Motorola Razr, tror de var lagret på minnekortet. Finnes det en måte jeg kan få igjen disse på? Evt. et slags recovery program? Takk. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva mener du med mistet? Ble de bare plutselig borte, har du slettet dem, eller har du mistet telefonen? Har du enda telefonen kan du sikkert kontakte ibas.no Ellers tror jeg ikke det er så mye du får gjort. Men se det fra den lyse siden.... Du lærte at det er smart med backup Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 De ble plutselig borte, evt. slettet. Jeg har ikke mistet telefonen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Er det ikke mulig å bruke recovery-program altså? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du fikk et svar for to dager siden. Har du slettet informasjonen fra telefonen kan du anse den som mistet. Den eneste sjansen du reellt sett har er å kontakte et selskap som Ibas.no Om du er villig til å betale det det koster klarer de sikkert å hjelpe deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå