bjornmona Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har nå kjøpt en Creative zen v. Flott spiller,men..... Jeg får ikke programvaren som fulgte med til å virke med spilleren. Den finner rett å slett ikke spilleren. Pcn (xp) finner den. det blir et icon i min datamaskin, men da jeg starter den kommer programmet opp og ber om å koble til spilleren. Det har jeg gjort flere ganger. Jeg får rett å slett ikke brukt denne spillern da jeg ikke får lagt inn noe musikk. Windows media player starter også men samme beskjed der "koble til spilleren". Jeg tror ikke det er noe feil med spilleren siden pcn finner den, men programmvaren ikke gjør det. jeg har restartet og avinstallert og innstallert programmvaren på nytt flere ganger. Noen som har noen gode råd. Har vært inne på Creative.com finner ikke noe der. Har mailet om problemet, men ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har du skrudd på spilleren før du kobler den til? Har også hørt noe om at den er driver løs, at du ikke trenger program... Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har du skrudd på spilleren før du kobler den til?Har også hørt noe om at den er driver løs, at du ikke trenger program... 7464854[/snapback] When one gets the "what do you want to do?" message after conected an MTP player, it *is* on already More seriously, I had the same problem with my Zen V Plus (unable to hold out for Trestor Vibez). There appear to be two solutions, if one "upgraded" to WMP 11 beta, roll back to WMP 10. In my case (WMP 10 and Creative's own Mediasource *still* telling me to connect already connected player), the only thing that worked was following the instructions found on Creative's boards: http://forums.creative.com/creativelabs/bo...scending&page=1 Just the installing the first 2 patches did the trick in my case Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 OT: Hvorfor skriver du på engelsk når du kan lese norsk? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 OT: Det kan være at han ikke er like god til å skrive på norsk som å lese. Er mye lettere og forstå enn å skrive gramatisk korrekt når du lærer et fremmed språk. Og "nazi-gramatikk" kulturen som herjer her på forumet oppfordrer ikke akkurat folk til å prøve seg frem. Wolf vil nok begynne å skrive på norsk etterhvert som tiden går. Lenke til kommentar
bjornmona Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Har du skrudd på spilleren før du kobler den til?Har også hørt noe om at den er driver løs, at du ikke trenger program... 7464854[/snapback] When one gets the "what do you want to do?" message after conected an MTP player, it *is* on already More seriously, I had the same problem with my Zen V Plus (unable to hold out for Trestor Vibez). There appear to be two solutions, if one "upgraded" to WMP 11 beta, roll back to WMP 10. In my case (WMP 10 and Creative's own Mediasource *still* telling me to connect already connected player), the only thing that worked was following the instructions found on Creative's boards: http://forums.creative.com/creativelabs/bo...scending&page=1 Just the installing the first 2 patches did the trick in my case 7477598[/snapback] Hei, har prøvd dette. Virker fortsatt ikke, begynner å lure på om det kan være noe med spilleren alikevel. Der rare er at jeg hadde en annen Kreative for en stund siden, fikk heller ikke den til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå