Gå til innhold

creatiev zen v programvaren virker ikke

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt en Creative zen v. Flott spiller,men.....

Jeg får ikke programvaren som fulgte med til å virke med spilleren. Den finner rett å slett ikke spilleren.

Pcn (xp) finner den. det blir et icon i min datamaskin, men da jeg starter den kommer programmet opp og ber om å koble til spilleren. Det har jeg gjort flere ganger.

Jeg får rett å slett ikke brukt denne spillern da jeg ikke får lagt inn noe musikk.

Windows media player starter også men samme beskjed der "koble til spilleren".

Jeg tror ikke det er noe feil med spilleren siden pcn finner den, men programmvaren ikke gjør det. jeg har restartet og avinstallert og innstallert programmvaren på nytt flere ganger.

Noen som har noen gode råd.

Har vært inne på Creative.com finner ikke noe der. Har mailet om problemet, men ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du skrudd på spilleren før du kobler den til?

Har også hørt noe om at den er driver løs, at du ikke trenger program...

7464854[/snapback]

When one gets the "what do you want to do?" message after conected an MTP player, it *is* on already :) More seriously, I had the same problem with my Zen V Plus (unable to hold out for Trestor Vibez). There appear to be two solutions, if one "upgraded" to WMP 11 beta, roll back to WMP 10. In my case (WMP 10 and Creative's own Mediasource *still* telling me to connect already connected player), the only thing that worked was following the instructions found on Creative's boards:

http://forums.creative.com/creativelabs/bo...scending&page=1

Just the installing the first 2 patches did the trick in my case :D

Lenke til kommentar

OT: Det kan være at han ikke er like god til å skrive på norsk som å lese. Er mye lettere og forstå enn å skrive gramatisk korrekt når du lærer et fremmed språk.

Og "nazi-gramatikk" kulturen som herjer her på forumet oppfordrer ikke akkurat folk til å prøve seg frem.

Wolf vil nok begynne å skrive på norsk etterhvert som tiden går. ;)

Lenke til kommentar
Har du skrudd på spilleren før du kobler den til?

Har også hørt noe om at den er driver løs, at du ikke trenger program...

7464854[/snapback]

When one gets the "what do you want to do?" message after conected an MTP player, it *is* on already :) More seriously, I had the same problem with my Zen V Plus (unable to hold out for Trestor Vibez). There appear to be two solutions, if one "upgraded" to WMP 11 beta, roll back to WMP 10. In my case (WMP 10 and Creative's own Mediasource *still* telling me to connect already connected player), the only thing that worked was following the instructions found on Creative's boards:

http://forums.creative.com/creativelabs/bo...scending&page=1

Just the installing the first 2 patches did the trick in my case :D

7477598[/snapback]

Hei, har prøvd dette. Virker fortsatt ikke, begynner å lure på om det kan være noe med spilleren alikevel.

Der rare er at jeg hadde en annen Kreative for en stund siden, fikk heller ikke den til å virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...