GeirGrusom Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Utrolig at noen som bor i USA/Storbrittania kan være så dårlig til å stave. Hadde ikke stolt på dette et sekund. Send en skjerm av papp! Genialt, send emballasjen, med en dårlig tegning av skjermen tegnet med fargestifter inni Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tror ikke jeg gjør noenting, hvsi jeg faktisk får betaling og sender en pappskjerm så er det litt kjipt ^^ Endret 10. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Tenk litt realistisk da. Hvorfor skal en person sitte i England, surfe på norske tilsalgssider, for så å få interesse for noe som ikke er prissatt? Har de ikke skjermer i England? Som i tillegg er, etter frakt, mest sannsynlig billigere? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) dette er lureri! moneygram brukes så å si bare av svindlere, ikke spør meg hvordan det funker. hvis du tør kan du jo gjøre noe ala dette: P-P-P-Powerbook, scamming the scammer hops... var veldig mange døde linker på den siden, men HER er pdf-fil over "prosjektet". INFO OM MONEYGRAM (legg merke til at halve siden omhandler scams med moneygram. Endret 10. desember 2006 av jalejale Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Haha, Moneygram ja. Nei, gutten min, dette er en scam. 100% sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå